NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble kontaktet og siden jeg ikke kunne få et skriftlig tilbud og avslo, så valgte kundebehandleren å si opp mitt daværende abonnement. Dette fikk jeg bare automatisk beskjed om via epost, Det ble litt stress å kontakte kundeservice igjen, via chat I appen jeg prøvde å ringe tilbake men det går ikke om man allerede står i chat kø. Det løste seg til slutt. Men litt for mye styr bare for å ønske et nytt tilbud
Hei, Anders K Takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale! Her høres det ut som vi har rotet det til... Det betyr at vi må jobbe på enda hardere fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde. Husk at vi vil hjelpe hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement! Jeg håper du har en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bredbåndet har hittil fungert som det skal, innstallasjonen er enkel med bare å sette nettverkskabel i medfølgende ruter. Ruter må settes opp med app på smarttelefon, men det fungerte ok.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med overgangen og fiber fra oss. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nettet fungerer meget bra. Ikke så mye mer å si...
Hei Bjørn, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Da høres det ut som vi har gjort akkurat det vi skal, og vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyr som ble lovet ble ikke levert. Avtalt pris ble heller ikke som avtalt.
Hei Gunnar, Takk for at du er blitt kunde hos oss! Så kjipt å høre at vi ikke leverer det vi avtalte, dette må vi få sett på og ordnet opp i. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide så skal vi se å hjelpe med saken. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Hurtig og stabilt nett så langt så eg er fornøyd med det
Hei Ann K, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Gøy å se at du er fornøyd med fiber fra oss, og vi skal jobbe på videre for å fortsette med levering av hurtig og stabilt nett 😄 Jeg ønsker deg en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit produkt til en rimelig(ere) pris. God informasjon om oppsett og bredbånd. MESH-nettverket var en drøm å sette opp. Kunne ønsket litt større fart enn 50 GB.
Hei Trond, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med informasjonen du fikk og WiFi utstyret vi leverer til deg! Vi leverer akkurat samme fiberkvalitet til en rimligere pris, og jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn det du trenger. Hvis hastigheten vi leverer ikke er riktig hjemme hos deg, så hjelper vi gjerne med å finne hva som passer best hos deg. Du trenger ikke nøle med å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Jeg ønsker deg en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårligere bilde i forhold til når vi hadde Telenor.
Hei Kurt, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Vi skal kunne levere akkurat samme kvalitet på fiber, og vil gjerne få hjulpet deg med det tekniske for å forsikre oss om at alt fungerer som det skal. Jeg håper du tar kontakt om ikke problemet er løst fra før. Vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 eller chat via MinSide 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel