NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligere bilde i forhold til når vi hadde Telenor.
Hei Kurt, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Vi skal kunne levere akkurat samme kvalitet på fiber, og vil gjerne få hjulpet deg med det tekniske for å forsikre oss om at alt fungerer som det skal. Jeg håper du tar kontakt om ikke problemet er løst fra før. Vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 eller chat via MinSide 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble installert i feil etg, store probl for oss med mor på 98 år. Tilbake til Telenor og doble kostnader!!Lang kø når vi ringer.
Hei Espen, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Dette høres ikke bra ut! Jeg håper du har fått ordnet med at internett er oppe å går igjen og at alt er løst med saken nå, ikke nøl med å kontakte oss hvis det fortsatt er noe som ligger på NextGenTel. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg hadde utfordring med nett signalene og med å logge inn på den riktige appen. Fikk god hjelp av dere og ikke minst dere var tålmodige, flinke til å rettlede og ikke minst hyggelige.
Hei Oddvar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å få tilbakemelding om at du er så fornøyd med servicen du har fått og at du fikk hjelpen du trengte. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Selger lovte meg at dere skulle ordne alt. Jeg fikk tilsendt 2 pakker som jeg har returnert,da jeg ikke har kompetanse til å installere det nye utstyret.Jeg sa opp avtalen den 27.08.24.uten at dere har tatt hensyn til dette. Dere fortsetter som alt er ok.
Hei Inge, Vi takker for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Vi skulle hatt litt flere detaljer om bestillingen din for å hjelpe deg videre her. Jeg håper du kan ta kontakt med oss sånn at vi får sjekket at alt er i orden. Du kan nå oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber er greit. Nett er greit. Tv blir dere kontaktet
Hei Trond, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at fiber fungerer greit, med det håper jeg du mener at det fungerer akkurat som det skal. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål til ditt abonnement. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Lang leveringstid og installerte ikke fiber/mediekonverter uten at jeg måtte feilmelde og vente på tekniker. Måtte totalt vente nesten en måned før linjen var klar. Ellers virker linjen stabil etter installasjon
Hei Morten, Så kjipt at det ble en lang og feilaktig overgang til oss, vi jobber jo på for at det skal være enkelt - så her har vi forbedringspotensial. Men det er kjekt å lese at alt fungerer som det skal nå, så skal vi jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss videre 😊 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg får gjentatte telefoner fra salg selv om de ikke kan levere til oppgitt adresse
Hei T, Tusen takk for at du legger igjen din omtale. Kan du sende meg en e-post med telefonnummer vi ringer til og adressen vi ringer for til [email protected]? Da kan jeg informere videre, og du slipper å bli ringt med samme beskjed igjen 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel