NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var ikke fornøyd med Rikstv, da de sender en tvboks som ikke virker, og fikk ny først den 7 juli. Og Rikstv er en underleverandører av dere, så det er dere som er ansvarlig for levering, da jeg har bestilt alt hos dere. Hva med litt kompensasjon for dette?
Hadde litt problem i begynnelsen, men det ble raskt ordnet av en hyggelig dame på kundeservice.
Veldig mye rot, har ikke fått det jeg ble lovet av en useriøs selger fra dere. I tillegg til dette tar det ekstremt lang tid å komme frem på telf. Ved min siste henvendelse ventet jeg 1time og 45 min. på telefon. Gir 5 stjerner til kunderådgiveren jeg snakket med, som var utrolig hjelpsom, men ellers helt elendig.
Dårlig. Faller bare ut fra innternett, i hele dag. Så det kunne vært bedre og at en ikke får beskjed om at det ikke virker.
Bredbåndsforbindelsen er god, men som nevnt er trådløsforbindelsen mellom stasjonærpc og ruter ikke oppe, noe som sansynligvis skyldes nettverkskortet i pc-en som må oppdateres.
Dere så jeg ikke trengte forsterker for å ha dekning i hele huset som jeg hadde med Telenor. Så nå sitter vi her og bruker mobildata for å komme på nett nesten over hele 1 etg i huset. Prøvd å bestille via min side men ingen svar
Lederen av Kundesenteret kan jobbe med å øke kunnskapen og kompetansen hos sine ansatte. Utover det har jeg generelt en positiv erfaring med kundebehandlerne.