NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere så jeg ikke trengte forsterker for å ha dekning i hele huset som jeg hadde med Telenor. Så nå sitter vi her og bruker mobildata for å komme på nett nesten over hele 1 etg i huset. Prøvd å bestille via min side men ingen svar
Lederen av Kundesenteret kan jobbe med å øke kunnskapen og kompetansen hos sine ansatte. Utover det har jeg generelt en positiv erfaring med kundebehandlerne.
Uendelig ventetid på support. Når en endelig får kontakt, er det inkompetente personer der. Når en spør om å få snakke med noen som kan det tekniske, får en bare beskjed om at vedkommende kan det. Men personen gir feil hjelp og ukorrekt informasjon. Teknisk lagger stramming, selv med korte avstander. Det skjedde aldri med Telenor.
Jeg ble lovet en idiotsikker overgang og at jeg skulle få hjelp til dette. Har fikset installering av nye bokser, men har ikke fått til RiksTV på tv.
Mye surr i forbindelse med tilkobling, montør ringte gjentatte ganger ETTER at montør hadde vært hos oss og konkludert med at det ikke var nødvendig att han var der.. Når de også dukker opp «en gang mellom 8-16» er det helt uholdbart - kunne vært avklart med en telefonsamtale eller videochat… Helt sykt å forvente at kunden skal ta en feridag for å bytte bredbåndsleverandør. I tillegg oversolgte selgeren deres noe voldsomt i forhold til TV-pakken som skulle følge med fra riks-tv. Ikke i nærheten av det innholdet som ble lovet uten å kjøpe dyre tilleggspakker. På toppen av det hele er nettet mer ustabilt enn da vi hadde Telenor, til tross for at fiberkabelen er akkurat den samme. Bra jobbet!
Rask salgsavdeling, men skal du ha kundeservice må du vente lenge. Prøvde å bruke angreretten, men da sluttet de å svare på mail.
Stabilt veldig lite nedtid. Liker ikke at man må betale ekstra for E-Post. litt dyrt. Ok kundeservice som jeg har hatt lite bruk for.