NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte bredbånd 12.08., og fikk beskjed om at det var 1-2 ukers ventetid. Da ventetiden hadde passert to uker, ble vi fortalt at de skulle purre på leverandøren, samt sende oss en mail med informasjon. Mailen uteble, og vi tok igjen kontakt et par dager senere, 30.08. Denne gangen fikk vi beskjed om at det ikke fantes noen bestilling på vår adresse, men vi kunne få bestille på nytt med én måneds ventetid. Vi ble altså tilbudt en ny bestilling med ny ventetid på én måned, altså noe som vil tilsvare en ventetid på over åtte uker - fire ganger så lang tid som opprinnelig lovet. Vi har forsøkt å snakke med flere i kundeservice, til ingen nytte. Jeg er helt avhengig av internett i forbindelse med mine studier, og er nå svært fortvilet. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen, med mindre de har ekstremt god tid - og en enda bedre tålmodighet.
Hei Ann, Først og fremst beklager jeg forsinkelsen som har påløpt her på det sterkeste. Det er aldri i vår interesse å forsinke en leveranse og vi purrer derfor netteier regelmessig og har en gjevn dialog med dem for å løse dette. Jeg vil likevel påpeke at feilen berører alle internettleverandører over samme teknologi i de forskjellige områdene som er berørt. Vi har sendt fortløpende oppdateringer per SMS og kommer til å fortsette med dette så snart. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
När jag flyttade till ny adress sa de jag skulle få internet 7/6 på den nya adressen. Sen flytta de till 13/6, på samma dag montören ska komma får jag ett sms om nytt datum den 27/6... 20 dagar senare än de sa från början. Jag har bråkat så mye med dom & de lovade mig att jag ikke trenger betala de dagar jag varit utan intenet (wtf, såklart jag ikke skal det!). Så vad skjer? Nu början på september skickar de mig en faktura för de dagarna i juli jag IKKE hadde internet. När jag pratar med kundservice säger det bara att jag må betala den, för även om jag ikke fick mitt internet som lovat den 7/6 så har jag haft den på min gamla adress fram till 27/6.. alltså där jag flytta fra..
Man burde vel egentlig kun betalt halve regningen, da nettet ikke er oppe mer enn halvparten av tiden. Styr unna!
Hei Alf, Nettet skal ikke være oppe kun halvparten av tiden. Ved feil på forbindelsen skal vi rette opp i dette og du får refusjon fra du meldte inn feilen til den er rettet. Dersom ikke feilen allerede er rettet håper jeg du tar kontakt så snart som mulig så skal vi finne ut av det sammen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Angret dagen etter bestilling. Det ble trenert på alle måter. Ikke kom jeg igjennom på e-mail og ikke på min side. Telefonkø sto jeg i til stengetid (1,5timer) Nå får jeg gebyr på kr 2500. Fordi de har utelatt angreretten min på 14 dager, og kalt det en hasteordre.
Dårlig forbindelse, dårlig service og dårlig informasjon! Vanskelig å forholde seg til... Har sagt opp!
Ble kunde i starten av Juli og kjøpte dyreste linje. Denne leverte ikke til forventningene så jeg valgte å nedgradere samme måned. Fikk faktura for 3 måneder, denne var for den linjen jeg hadde før jeg nedgraderte. Fikk beskjed om å betale den så ville jeg få tilbake pengene. Nå 3 måneder senere har jeg ikke fått tilbake mellomlegget, og fått ny faktura på samme beløp. Det vil si at jeg nå har betalt 6 måneder (ca 600kr) for noe jeg ikke har. Den linjen jeg har koster 299 kr i måneden, men jeg betaler nå 399 kr i måneden. Har vært i kontakt med kundeservice 5-6 ganger uten noen løsning.
Ved problemer går de rundt grøten. Ikke konkrete tilbakemeldinger. Laaaaang tid på løsning av problemer. Vært uten nett i snart en mnd og de skal hjelpe så fort som mulig.... ANBEFALES IKKE. Nå leter vi etter alternativ leverandør!
Hei Elin. Vi skal være tydelige og gi en konkret tilbakemelding som du kan forholde deg til. Jeg beklager at det ikke har vært tilfellet for deg og ulempen feilen medfører. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel