⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig!

Omtale av  T

Dårlig forbindelse, dårlig service og dårlig informasjon! Vanskelig å forholde seg til... Har sagt opp!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Frustrerende og håpløst

Omtale av  Adrian

Ble kunde i starten av Juli og kjøpte dyreste linje. Denne leverte ikke til forventningene så jeg valgte å nedgradere samme måned. Fikk faktura for 3 måneder, denne var for den linjen jeg hadde før jeg nedgraderte. Fikk beskjed om å betale den så ville jeg få tilbake pengene. Nå 3 måneder senere har jeg ikke fått tilbake mellomlegget, og fått ny faktura på samme beløp. Det vil si at jeg nå har betalt 6 måneder (ca 600kr) for noe jeg ikke har. Den linjen jeg har koster 299 kr i måneden, men jeg betaler nå 399 kr i måneden. Har vært i kontakt med kundeservice 5-6 ganger uten noen løsning.

Lite løsningsorientert!

Omtale av  Elin T

Ved problemer går de rundt grøten. Ikke konkrete tilbakemeldinger. Laaaaang tid på løsning av problemer. Vært uten nett i snart en mnd og de skal hjelpe så fort som mulig.... ANBEFALES IKKE. Nå leter vi etter alternativ leverandør!

Svar fra NextGenTel
03.09.2019 09:32

Hei Elin. Vi skal være tydelige og gi en konkret tilbakemelding som du kan forholde deg til. Jeg beklager at det ikke har vært tilfellet for deg og ulempen feilen medfører. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør

Omtale av  Suzanna

Veldig dårlig. Har ventet siden startet av juni på bredbånd. Jeg bor sentralt i en av Norges største byer. I dag er det 27 august. Har fremdeles ikke fått internett. De sier at vi må bare vente, og at de ikke glemmer oss. De skylder på manglende montører. Men vi ringte montørselskapet og de sier at de aldri fikk noen bestilling. Men nextgentel ber oss ihvertfall vente. Vi føler vi har vært tålmodige lenge nå. Vi kommer nok til å slutte av bestillingen, og bruke en annen leverandør.

Svar fra NextGenTel
28.08.2019 10:38

Hei Suzanna. Dumt å høre at du ikke har fått levert bredbåndet enda, vi ønsker selvfølgelig å installere hos deg raskest mulig. Det har dessverre vært utfordringer i sommer med ny installasjoner pga mye feil medført av uvær. Vanskelig for meg å svare på hvorfor du fikk denne beskjeden av montørselskapet, men for å være på den sikre siden kan du ta kontakt med oss slik at vi kan dobbeltsjekke. Leveringstiden vil være lik hos andre leverandører hvis du bestiller på samme type teknologi slik at om du avslutter bestillingen hos oss og bestiller hos noen andre, må du starte hele prosessen på nytt. Håper du gir oss muligheten til å kunne ferdigstille installasjonen av bredbåndet ditt. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Nettet er nede flere ganger daglig

Omtale av  Svein O. L

Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.

Svar fra NextGenTel
28.08.2019 10:37

Hei Svein. Det var dumt å høre at du har opplevd problemer med linjen den siste tiden. Dersom du ikke har fått beskjed om tekniske problemer i området nå og fortsatt ikke har internett, må du ta kontakt med oss slik at vi kan få meldt inn feilen hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Eledig service

Omtale av  Morten S. O

Har problemer med nett. Forsøkt å ringe flere dager uten å få snakke med noen. Ingen ringer tilbake eller svare på meldinger i appen. Ikke velg NextGenTel

Svar fra NextGenTel
28.08.2019 10:37

Hei Morten Vi har hatt ekstra pågang på telefonen i det siste og gjør det vi kan for å minske ventetiden. Anbefaler å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår for raskere hjelp. Håper du har fått hjelpen du trengte i ettertid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Dårlig nett og fraværende kundebehandling

Omtale av  Dane

Forferdelig dårlig nett, ustabilt nett, og dårlig kundebehandling. Svarer aldri tlf. Sist jeg ringte satt jeg i 3 timer og fikk ikke svar. så nå har jeg fått nok. Jeg har nå sagt opp min avtale meg nextgentel.

Svar fra NextGenTel
28.08.2019 10:37

Hei Dane Det var dumt å høre at du har sagt opp avtalen hos oss. Vi har dessverre hatt litt ekstra pågang i det siste som har medført en lengre ventetid på telefon enn vi ønsker. Om du skulle prøve å ta kontakt ved en senere anledning, kan jeg anbefale deg å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR