NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde VDSL bredbånd i mange år uten driftsavbrudd. Måtte bytte til fiber da Telenor sa opp telefonforbindelsen. Etter ett år med annen fiberleverandør (forøvrig uten problemer) er jeg nå tilbake til NextGentel. Byttet var enkelt, bare skifte en boks og alt virket ok.
Hei, Ove Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Vi er veldig glade for at du blir kunde hos oss igjen - nå på fiber 🙌 Så kjekt at du opplevde byttet som enkelt, akkurat sånn skal det være! Takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på for at du har en god deal på ditt abonnement 😀 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Lite informasjon i bytteprossen. Dobbeltfakturert fra gammel leverandør og Nextgentel. Den tekniske løsningen fungerer bra
Hei, Atle Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Din opplevelse og tilbakemelding betyr mye for oss å få vite om, det er sånn vi finner ut hva vi må forbedre oss på. Så synd at du fikk lite informasjon i bytteprosess og dobbel faktura. Jeg håper du kontakter oss ved spørsmål og om det er noe vi kan hjelpe deg med, vi vil gjerne holde deg oppdatert på best mulig måte. Vil også tipse deg om hjelpesidene våre hvor du kan finne god informasjon om det meste du måtte lure på om våre abonnement. Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel, vi skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett og så håper jeg at du enkelt finner informasjonen du trenger fra oss videre 😊 Ønsker deg en super dag! Jenny NextGenTel
Lang ventetid, får ikke produktet i tide, sa ikke noe om bindingstid,
Hei, Kristine Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no. Så kjipt at opplevelsen med oss ikke har vært bra! Vi håper jo at vi får muligheten til å endre det inntrykket. Ta gjerne kontakt med oss om de spørsmålene eller eventuelle utfordringer du har på internett fra oss. Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Ikke pålitelig tilkobling. Faller heletiden ut og må stadig restarte ruteren levert av selskapet
Hei, Jonas Tusen takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no! Så kjipt at du opplever så mye ustabilitet på nettet fra oss, det vil vi gjerne prøve å få rettet opp i! Håper du tar deg tid til å kontakte oss igjen så vi kan hjelpe med ustabiliteten du opplever på internett. Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Vi vil jo levere best mulig internett til deg 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Leverte på tid. Mye bra info. Rimelig i forhold til andre.
Hei, Knut E. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så flott at du fikk internett på avtalt tidspunkt - sånn skal det jo være! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal fortsette å presse prisene for at du skal ha en god pris hos oss 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Jeg fant denne leverandøren vha Bytt.no Har ikke angret på d.
Hei, Ole M Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen hos oss, og at du fant oss her på Bytt.no 😀 Vi er glade for at du valgte fiber fra NextGenTel og skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internettabonnement hos oss. Ønsker deg en super dag! Jenny NextGenTel
Oppkobling gikk fint og etter planen. Litt vanskelig å navigere på kanalplan og kanalbytte men antagelig en vanesak.
Hei, Øystein Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Helt supert at alt gikk som det skal med leverandørbyttet. Ta gjerne kontakt hvis du har noen spørsmål vedrørende ditt-abonnement 😊 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på videre for å gi deg en god deal på avtalen hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel