Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra nok

Omtale av  Kristoffer

Fungerer ok . Godt nok fornøyd og ikke særlig mye og klare på

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 13:58

Hei Christoffer, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt å se at du syns internett fungerer bra, og vi er fornøyd så lenge internett fungerer som det skal uten ustabilitet, og du syns du får det du trenger av informasjon fra oss 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet hos oss, er det bare til å gi oss en lyd! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Anbefaler ikke!

Omtale av  Jorunn

Dårlig service, føler meg lurt!!! Alt for mange apper som må installeres.!!!!!!!!! Umulig/dyrt å oppheve avtalen

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 13:55

Hei Jorunn, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever dårlig service og at du føler deg lurt, det er jo absolutt ikke sånn vi vil ha det.. Jeg vet ikke helt hvorfor du har fått inntrykk om at du er nødt til å laste ned app, men kundeappen vår er tilgjengelig for de som ønsker å bruke den - den er altså til de av våre kunder som ønsker å bruke den. Vi jobber for at det skal være enkelt som kunde hos oss, men jeg oppfatter det som om at du ikke syns det. Så jeg håper vi får hjulpet deg med de spørsmålene du har om abonnementet, og jeg anbefaler at du tar kontakt med oss når du får tid. Du når oss på telefon 98707979, vi skal stå klare til å hjelpe 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Gikk relativt ryddig for seg

Omtale av  Haakon K

Selger rotet noe med bestillingen, så jeg måtte ringe for å få det til å fungere, men ellers smooth

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 13:48

Hei Haakon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å høre at det ordnet seg, selv om vi skulle vært foruten rot i bestillingen 😅 Vi er så glade for at du ville bli kunde hos NextGenTel og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Håper på bedring.

Omtale av  Jon

Tv stopper . nedlasting av bilder tar lang tid på finn.er mye dårlegere enn Telenor hadde,Er hastigheten dårlegere?

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 13:40

Hei Jon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at TV og internett ikke har fungert som det skal etter du er blitt kunde hos oss. Dette må vi selvfølgelig prøve å finne en løsning på så fort som mulig 😊 Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 98707979, så kan vi hjelpe deg herfra! Håper dette løser seg fort og at internett og TV-forbindelsen fungerer knirkefritt hos deg fremover. Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Manglende utstyr til å få i gang TV etc.

Omtale av  Tor S

Vi har verken TV eller kontakt med skriver etc og det har vi ikke hatt på snart 3 uker, fordi vi ikke har mottatt utstyr fra dere eller Riks TV. Vi jobber nå med saken med Forbrukerklagenemda.

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 13:36

Hei Tor, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Dette høres slettes ikke bra ut! Jeg skjønner ikke ut fra denne omtalen om dette er i oppstartsfasen av ditt abonnement eller om du har vert på nett fra oss og har mistet forbindelsen. Uansett så ser det ikke ut som vi har gjort jobben vår med informasjonsflyt til deg godt nok! Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan se på saken sammen med deg og forklare det som har vært uklart og få fikset eventuelle feil. Du når oss på telefon 98707979, vi er klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig trådløst nett

Omtale av  Eirik

Dårligere trådløst nett i huset enn ved tidligere leverandør!

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 11:00

Hei Eirik, Tusen takk for at du legger igjen en omtale med din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 😊 Så kjedelig å lese at nettet hjemme hos deg har blitt dårligere etter du byttet til oss, vi skal tross alt levere like god kvalitet men til en billigere pris! Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi kan se på saken. Du når oss både på chat via MinSide og på telefon 98707979! Håper vi finner en løsning på dette fort, og at du blir fornøyd med kvaliteten på nettet fra oss fremover 😊 Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

ok internett, dårlig tv løsning.

Omtale av  Andreas

internett ok, ikke fornøyd med tv-løsning. Det er ikke kanaler på tv når man slår på, må koble fra strøm på tv og tv-boks daglig for å holde den i gang...

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:56

Hei Andreas, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at TV-løsningen ikke fungerer som den skal, det høres ut som det muligens er en feil på utstyret, dette må vi få orden på så fort som mulig! Jeg anbefaler at du tar kontakt direkte med våre samarbeidspartnere RiksTV på telefon 21010210, ellers så kan selvfølgelig også vi i NextGenTel hjelpe deg. Du når oss på telefon 98707979 😊 Jeg håper vi får fikset dette fort, så internett og TV kan fungere som det skal hjemme hos deg. Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR