NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger rotet noe med bestillingen, så jeg måtte ringe for å få det til å fungere, men ellers smooth
Hei Haakon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å høre at det ordnet seg, selv om vi skulle vært foruten rot i bestillingen 😅 Vi er så glade for at du ville bli kunde hos NextGenTel og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Tv stopper . nedlasting av bilder tar lang tid på finn.er mye dårlegere enn Telenor hadde,Er hastigheten dårlegere?
Hei Jon, Tusen takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjipt at TV og internett ikke har fungert som det skal etter du er blitt kunde hos oss. Dette må vi selvfølgelig prøve å finne en løsning på så fort som mulig 😊 Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 98707979, så kan vi hjelpe deg herfra! Håper dette løser seg fort og at internett og TV-forbindelsen fungerer knirkefritt hos deg fremover. Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Vi har verken TV eller kontakt med skriver etc og det har vi ikke hatt på snart 3 uker, fordi vi ikke har mottatt utstyr fra dere eller Riks TV. Vi jobber nå med saken med Forbrukerklagenemda.
Hei Tor, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Dette høres slettes ikke bra ut! Jeg skjønner ikke ut fra denne omtalen om dette er i oppstartsfasen av ditt abonnement eller om du har vert på nett fra oss og har mistet forbindelsen. Uansett så ser det ikke ut som vi har gjort jobben vår med informasjonsflyt til deg godt nok! Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan se på saken sammen med deg og forklare det som har vært uklart og få fikset eventuelle feil. Du når oss på telefon 98707979, vi er klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårligere trådløst nett i huset enn ved tidligere leverandør!
Hei Eirik, Tusen takk for at du legger igjen en omtale med din tilbakemelding her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 😊 Så kjedelig å lese at nettet hjemme hos deg har blitt dårligere etter du byttet til oss, vi skal tross alt levere like god kvalitet men til en billigere pris! Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi kan se på saken. Du når oss både på chat via MinSide og på telefon 98707979! Håper vi finner en løsning på dette fort, og at du blir fornøyd med kvaliteten på nettet fra oss fremover 😊 Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
internett ok, ikke fornøyd med tv-løsning. Det er ikke kanaler på tv når man slår på, må koble fra strøm på tv og tv-boks daglig for å holde den i gang...
Hei Andreas, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at TV-løsningen ikke fungerer som den skal, det høres ut som det muligens er en feil på utstyret, dette må vi få orden på så fort som mulig! Jeg anbefaler at du tar kontakt direkte med våre samarbeidspartnere RiksTV på telefon 21010210, ellers så kan selvfølgelig også vi i NextGenTel hjelpe deg. Du når oss på telefon 98707979 😊 Jeg håper vi får fikset dette fort, så internett og TV kan fungere som det skal hjemme hos deg. Ønsker deg en fin tirsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Å bytte til NextGenTel har vært en drøm, så enkelt
Hei Gro, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Utrolig kjekt å lese at det har vært så enkelt å bytte til oss og at alt fungerer som det skal, det er jo akkurat dette vi jobber for 🤩 Er det noe du lurer på, ikke nøl med å spørre oss! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig tv bilde og lyd selv med kabel mellom tv og ruter. Vanskelig å få kontakt med andre enheter og ruter
Hei Jan, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har problem med både dårlig bilde og lyd på TV, det må vi få orden på. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss per telefon på nummer 98707979, så skal vi få hjulpet til med dette snarest 😊 Håper dette ordner seg fort, og at du har en knirkefri opplevelse av både internett og TV fremover, hvis ikke trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin tirsdag Jenny NextGenTel