NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det fungerer når jeg har behov for det, og kommer raskt opp.
Hei, Kjell! Så bra du syns det er greit å bli spurt! Vi setter veldig stor pris på å få tilbakemelding fra våre kunder, det er dette vi lærer av 🙌 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Har de aller beste erfaringer med NextGenTel, både med kundeservice, informasjon og montørene. Dette virker lovende!
Hei Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og takk for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det grønne NextGenTel-hjertet mitt slår litt ekstra hardt når jeg leser deg beskrive den gode opplevelsen du har hatt! Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Uansett om det handler om å gjøre informasjonen vi sender litt bedre, hjelpen vi gir på telefon litt varmere eller montørjobben litt smidigere, går vi på jobb av en enkel grunn: deg 🤗 Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til fortsettelsen! Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Som forventet måtte ha hjelp til oppstart av kyndig person
Hei, Vetle Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi håper du har hatt en god opplevelse ved oppstart av abonnementet hos oss, og vi står klar til å hjelpe på telefon eller chat på MinSide hvis du har noen spørsmål 🤗 Så skal vi jobbe på videre for at du skal fortsette å ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Ut i fra en dags erfaring kan jeg bekrefte at bredbåndet fungerer bra.
Hei Harald! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen omtale her på Bytt.no 😊 Uff, det er ikke noe kjekt å høre at du opplevde rot med bestilling og levering. Rot er vi ikke glad i så jeg forstår godt at det kan ha skapt både irritasjon og frustrasjon. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig for deg å bli kunde hos oss 💚 Men når det skjer feil må vi finne ut hvorfor, og lære av det. Jeg hadde blitt utrolig glad om du kunne brukt noen få minutter til å gi meg litt mer detaljer om rotet du opplevde. Send meg gjerne en mail på [email protected] 😊 Det varmer NextGenTel-hjertet mitt å lese at erfaringen din er bra med fiberen nå som den er koblet opp! Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Leverer ikkje det som er spesifisert. Skal levere 50 Mbps, kommer som oftest på rundt 20 ned og 10 opp
Hei, Sla Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjipt at hastigheten ikke fungerer som den skal! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med dette. Vi står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også snakke med oss i MinSide-appen på mobil 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
God info før og under bytting til NextGentel. Bra app.
Hei, Bjørn M. H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så flott at det gikk fint med overgangen til oss, vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss. Og det er veldig fint å høre at du er fornøyd med appen vår! Dersom du trenger rådgivning og hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også snakke med oss i MinSide-appen på mobil 🥳 Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Godt fungerende produkt og super kundeoppfølging på tekniske spørsmål.
Hei, Roar N Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for den hyggelige tilbakemeldingen her på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å høre fra at du er fornøyd med servicen, og med tjenesten vi leverer. Vi jobber på for at det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel 😊 Ønsker deg en superfin torsdag! Jenny NextGenTel