NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig info ved insalg til kunde, kjøper fiber ved flytting, får beskjed om at det er gyldig grunn til å si opp hvis man får solgt… nå fikk jeg gebyr i posten
Nettet hopper litt ut og inn så er litt irriterende når du er på nett
Enkelt å koble seg til,når vi fikk alle produktene vi skulle ha.Føler at selger som solgte oss avtalen ,ikke snakket med de som skulle sende produktene vi trengte.Måtte flere ganger ringe både NextGenTel og Rixstv,for å få alt vi trengte.Vi har to boenheter på to ulike adresser,siden vi har en utleiedel,og dette ble komplisert.Mye rot ,og mange faktura.
Kjempevanskelig å komme i kontakt med dere pr telefon!!
Virker greit og med stabile signaler, og vi leier en veldig god ruter. Vi har dekning i alle rom.
Nettet fungerer som det skal. Men dør selger har regelrett jugd meg opp i trynet. Sa at flere strømme tjenester fulgte med. Men når det først er oppe og går så er det bare riks tv. Ren løgn dette. Disney+ skulle være med. Viaplay og netflix skulle komme. Eneste grunnen til at jeg sa ja.og når nettet først er på plass så er klagefristen over. Er her i 1 år så går jeg tilbake til telenor