NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet fungerer som det skal. Men dør selger har regelrett jugd meg opp i trynet. Sa at flere strømme tjenester fulgte med. Men når det først er oppe og går så er det bare riks tv. Ren løgn dette. Disney+ skulle være med. Viaplay og netflix skulle komme. Eneste grunnen til at jeg sa ja.og når nettet først er på plass så er klagefristen over. Er her i 1 år så går jeg tilbake til telenor
Virker helt etter beskrivelsen fra selger, den er helt uten forstyrrelser og virker rask o
Litt usikker med total sikkerhet. Har ikke VPN på mobiltlf og PC.
Det ble aldri nevnt for meg at det var RiksTV jeg fikk.
Telefonselger påsto at dere var billigere en telenor som jeg tidligere hadde. Stolte på at selger snakket sant da jeg ikke hadde priser friskt i minne. Viste seg å være løgn, da dere faktisk er litt dyrere. Ble også overtalt til å kjøpe en ny ruter. Fortalte at jeg hadde smart hus med gode trådløse rutere allerede, men fikk beskjed om at jeg kunne bruke den nye som en slags modem boks som ville/kunne forbedre nettet. Dette stemte ikke, da den kun fungerte som en trådløs ruter. Fikk beskjed av selger at jeg kunne ringe å få hjelp hvis det var noe teknisk jeg lurte på. Ringte for å høre om det var noen mulighet eller om jeg kanskje hadde gjort noe feil. Fikk beskjed om at dere ikke tilbydde teknisk hjelp overhodet samt at jeg selv måtte ordne hjelp fra tredjeparts selskap for egen regning hvis det var noe jeg lurte på. Forklarte at jeg ikke var fornøyd med løsningen i forhold til hva som ble lovet, ble bare surt påminnet at det var bruddgebyr hvis jeg ville bryte før bindingstid. Kommer til å bytte leverandør den dagen bindingstid går ut, kommer aldri til å anbefale dere til en sjel.
Svake signaler, tregt å bytte mellom kanaler. Bilde er hakkete og uklart i perioder.
Har ikke fått TV-signaler. Må oppgradere programvare fra RiksTV. Har betalt for noe jeg ikke har fått