NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen problemer så langt.ser ut til å fungere bra.
Hei Tjods! Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du ikke har opplevd problemer med internett, og vi i NextGenTel skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Følger oppsatt plan ift tidspunkt for oppstart. Veldig varierende hastighet ift bestilling. Kontaktet kundeservice og ble bedt om å avvente noen dager. Ofte litt variasjon ved oppstart. Grei pris.
Hei Knut, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at vi har levert til riktig tid, det skal jo være enkelt å bli kunde! Når det kommer til variabel hastighet så er det helt supert at du tar kontakt med oss, vi vil sørge for å levere et sømløst internett til deg. Og jeg håper du tar kontakt igjen om det ikke har holdt seg stabilt til i morgen. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Under. Bestilling fikk jeg beskjed om at brukerutstyr fra Telenor kunne fortsatt brukes . Rett før bruk fikk jeg mail om så ikke var tilfelle . Og måtte kjøpe ny privat ruter
Hei Ove, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at du har fått to forskjellige beskjeder om utstyret. Vi tilbyr valgfrihet mellom å velge WiFi-utstyr som vi leverer eller om du vil bruke eget, Telenor har et par modeller som vi vet om operatørlås på, som du nevner du har fått e-post om. Det er viktig for oss å både ha og gi riktig informasjon om utstyr og siden jeg ikke kan se noen flere detaljer om ditt abonnement så håper jeg du tar deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om saken. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
De kan levere mye billigere enn Telenor som jeg har idag. Sparer 250 kr måneden
Hei Ronny, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss 🙌 Hos NextGenTel får du akkurat like god kvalitet, bare rimeligere! Jeg håper å se deg som kunde, om du vurderer å bytte til NextGenTel 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Svært ofte problemer med å få nettforbindelse til det trådløse nettet med iPad. Gjelder alle tre iPad vi har i huset. TV nummer to har også hatt problemer med nettkontakten, som er via kabel. (TV nummer en fungerer).
Hei Inger, Tusen takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke optimalt ut, og vi vil gjerne hjelpe med å finne en løsning på problemene både trådløst og for den ene TVen. Håper du tar kontakt med oss når du får tid, du kan ringe oss på 98707979 - vi står klare til å hjelpe! Ha en strålende helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Grei kontakt. Hastigheten kan variere,men som regel holder den mål.
Hei Bernt, Tusen takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du stort sett er fornøyd, men vi vil jo at internett skal virke godt oftere enn av og til.. Jeg håper du kontakter oss sånn at vi får sett nærmere på hva som gjør at det av og til ikke er optimalt, og om vi leverer riktig hastighet til ditt bruk. Du kan raskt komme i kontakt på chat eller på telefon 98707979! Ha en nydelig helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Finnes ikke nett i det hele tatt etter oppkobling. dårlig nett om det finnes.. får bare feile og dårlige svar som at alt er min feil og ikke de som leverer.. styr unda
Hei Kai E, Takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette høres ikke bra ut, vi i NextGenTel jobber for at det skal være enkelt som kunde hos oss - og det er jo ikke enkelt med et internett som ikke fungerer.. Dette er selvfølgelig noe vi vil hjelpe deg med og står klare til å hjelpe om du ringer oss på 98707979! Håper vi hører fra deg snart og finner løsning på problemet raskt 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel