NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært ofte problemer med å få nettforbindelse til det trådløse nettet med iPad. Gjelder alle tre iPad vi har i huset. TV nummer to har også hatt problemer med nettkontakten, som er via kabel. (TV nummer en fungerer).
Hei Inger, Tusen takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke optimalt ut, og vi vil gjerne hjelpe med å finne en løsning på problemene både trådløst og for den ene TVen. Håper du tar kontakt med oss når du får tid, du kan ringe oss på 98707979 - vi står klare til å hjelpe! Ha en strålende helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Grei kontakt. Hastigheten kan variere,men som regel holder den mål.
Hei Bernt, Tusen takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du stort sett er fornøyd, men vi vil jo at internett skal virke godt oftere enn av og til.. Jeg håper du kontakter oss sånn at vi får sett nærmere på hva som gjør at det av og til ikke er optimalt, og om vi leverer riktig hastighet til ditt bruk. Du kan raskt komme i kontakt på chat eller på telefon 98707979! Ha en nydelig helg 😄 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Finnes ikke nett i det hele tatt etter oppkobling. dårlig nett om det finnes.. får bare feile og dårlige svar som at alt er min feil og ikke de som leverer.. styr unda
Hei Kai E, Takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette høres ikke bra ut, vi i NextGenTel jobber for at det skal være enkelt som kunde hos oss - og det er jo ikke enkelt med et internett som ikke fungerer.. Dette er selvfølgelig noe vi vil hjelpe deg med og står klare til å hjelpe om du ringer oss på 98707979! Håper vi hører fra deg snart og finner løsning på problemet raskt 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble lurt til å etablere abonnement ved at selger påsto at det trengtes mange som meldte inn behov for å etablere tilbud i nabolaget. Selger skulle ringe og sikre at jeg fikk meldt meg av innen fristen, men gjorde ikke dette
Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kjenner ikke til saken din og får ikke tilgang til flere detaljer om bestillingen enn det du skriver her. Kan du ta kontakt med oss på 98707979 sånn at vi får hjulpet deg og får rask oppklaring? Håper på å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig internettforbindelse i deler av huset. Ble lovd att det skulle fungere fint, men det stemmer ikke. Har også extender, men det gjorde det ikke noe bedre.
Hei Drillo, Det er kjipt når internett ikke fungerer! Så dette kan vi jo ikke si oss fornøyde med. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en gjennomgang sammen på det utstyret du har og utreder hva som vil fungerer best i forhold til hvilken type bolig du har. Chat med oss via MinSide eller ring oss på 98707979 så skal du slippe raskt til å få hjelp 😊 Jeg håper vi får hjulpet deg og finner en løsning snart, for tregt nett er ikke noe stas verken å ha eller levere... Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Opplever feil på linjen mens nettsiden til NextGenTel sier det ikke er feil. Men det gjør Telenors side som er eier av linjen. Kundeservice sier de ikke kan gjøre noe med det og avviser meg da de selv ikke eier linjen
Hei du, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Om det er en feil i ditt område så er dette noe vi vil varsle om så snart vi har kjennskap til feilen. Jeg kan ikke se flere detaljer enn det du oppgir til meg her, men hadde satt stor pris på om du sender meg en e-post til [email protected] sånn at jeg kan se nærmere på saken. Det er veldig viktig for oss i NextGenTel at det skal være enkelt som kunde hos oss, og det innebærer også at vi kommuniserer det kundene trenger å vite 🙌 Håper å høre fra deg! Ha en fin helg Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Internettforbindelse blir ofte borte til tross for flere forsøk med ulike rutere. Kundeservice er lett tilgjengelig men det er begrenset hva de kan gjøre. Vurderer å bytte, men jeg trenger fibernett, noe som ikke tilbys der jeg bor.
Hei Maria, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det setter vi pris på 💚 Kjedelig å høre at kvaliteten på internettdekningen ikke er god nok, og at du ikke har fått mulighet til å bestille fiber til din adresse enda. Vi forstå godt at det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper likevel du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en vurdering på om dekningen er for dårlig i ditt område eller om det er noe vi kan gjøre for å forbedre leveringen. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at vi kan finne en god løsning 😊 Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel