NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Levert som avtalt. Veldig god informasjon underveis.
Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din 💚 Veldig fint å lese at du er fornøyd med servicen vår og ikke minst informasjonen vi har sendt til deg. Det varmer kundehjertet mitt 😊 Vi går på jobb hver dag for at du skal få en så enkel og god opplevelse med internettabonnementet ditt. Jeg ønsker deg en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Vi venter på Internett forsterker. Vi har bestilt fra dere. Nå har vi litt dårlig nett. Håper det blir bedre med forsterker.
Hei, Odd! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Jeg krysser fingrene for at opplevelsen din blir bedre med én ekstra WiFi-boks. Det er nemlig få ting som gir sjelero som et godt WiFi-nett der ting flyter. Derfor er vi glade for å tilby WiFi-utstyr fra kjente produsenter med lang fartstid innenfor god WiFi. Jeg håper at boks nummer to har komt frem til deg! Dersom det ikke har skjedd så vil jeg gjerne at du gir oss en lyd enten på telefon 987 07 979, eller MinSide-chatten 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er alltid noe galt.. nettet er dårligere enn oppgitt og det er alltid noe problemer med å få det til å være som det snam
Hei, Emilie! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det gjør vondt i hjertet når jeg hører at du opplever problemer med fiberabonnementet ditt hos oss. Jeg kjenner ikke til hva som er problemet, men jeg har stor tro på at vi skal kunne finne ut hva som er feik, og deretter en god løsning på feilen 😊 Jeg håper at du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Da kan vi, sammen med deg, finne ut hva som gjør at nettet ikke fungerer helt som det skal. Jeg ønsker deg en flott mandag, og håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er et usikret nettverk ,hva skal til for å sikre det?
Hei Knut, Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi veldig stor pris på ☺️ Når det kommer til usikret nettverk, så er jeg litt usikker på hva du egentlig mener i dette tilfellet. Hvis det er snakk om WiFi-passord så kommer det litt an på hva slags utstyr du har hos deg - og det har jeg dessverre ikke anledning til å se noe informasjon om. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/ Der finner du masse nyttig informasjon om hvordan du setter opp forskjellig type utstyr mm. Forhåpentligvis finner du alt du trenger der, men om ikke så er du hjertelig velkommen til å kontakte kundeservice, som sitter klare for å hjelpe alle virkedager mellom kl 08-18. Et lite tips fra meg er å sende en melding via chat innlogget på MinSide eller via appen. Da får du raskest hjelp 😉 Ønsker deg en strålende helg ☀️ Mvh Christian NextGenTel
Utstyret som ble levert fungerer bra og kundeservice var hjelpsomme
Hei, Thor! Takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å lese at du er godt fornøyd med WiFi-utstyret, kundeservice og hastigheten som du har på abonnementet 💚 Ha en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ruteren fungerer bra med iPhone, I pad og Mac datamaskin. Men jeg får ikke koblet opp Crome cast for TV lenger.
Hei Hilde, Tusen takk for tilbakemeldingen din, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Utfordringen du nevner med å koble opp Chromecast er ikke noe som vi hører så mye om, så jeg vet ikke om det nødvendigvis har noen sammenheng med ruteren du fikk fra oss. Men hvis du fortsatt har problemer med dette så ville jeg fulgt stegene for å fabrikk tilbakestille Chromecasten, hvis du ikke har gjort det selvfølgelig. Om du fortsatt har problemer er du velkommen til å kontakte kundeservice via chat når du er innlogget på MinSide, så kan det hende de har vært borti lignende tilfeller og har noen gode tips til deg ☺️ Ønsker deg en flott dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel
mister nettet annenhver kveld,det har skjedd minst 100 ganger nå. må vente par timer før det kommer opp igjen hver gang. begynner å bli så lei. funker ikke å restarte ruteren, må bare vente timesvis til det dukker opp igjen
Hei, Minh! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no. Jeg forstår godt at det veldig irriterende når nettet faller ut så mye som det du beskriver. Det er jo ikke slik det skal være. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn navnet ditt her, men jeg er ganske sikker på at vi skal kunne finne ut hva som er feilårsaken. Det som er relevant å vite for oss her er hva som skjer med lampene på fiberboksen og WiFi-ruteren din når nettet faller ut. Du kan notere ned, eller ta bilde av hvilke lamper som endrer farge på de ulike boksene. Denne metoden gjør det mulig å finne ut akkurat hvor feilen ligger. Endrer ingen av lampene seg på noen av boksene så tyder det på at det er WiFi-dekning som trøbler. Til akkurat det problemet har vi samlet mange gode tips her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Ta kontakt med oss på telefon 98707979 når du er hjemme slik at vi kan finne en løsning på problemet 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel