NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler ikke å bytte da en ikke får hjelp. App fungerer også dårlig. Så fikk jeg først en regning på 1400kr, 3 dager etter en på 600!!
Hei Trond! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no. Det hjelper oss til å bli bedre! ⭐ Det er kjedelig å høre at du opplever å ikke få hjelp, og at appen vår fungerer dårlig for deg. Jeg kjenner ikke til saken din, men kundeservice hos oss er tilgjengelig både via MinSide på nett, og via appen dersom du vil chatte eller sende inn en sak. Vi har også kort ventetid på telefon 987 07 979 dersom du heller vil ringe oss. Vi ønsker veldig gjerne at vi finner en løsning på utfordringene du har hatt med å bytte til oss, og at vi kan finne ut hva som er årsaken til de to fakturaene. Håper at vi hører fra deg slik at vi finner en god løsning! Ha en flott torsdag 😊 Martin NextGenTel
Har allerede falt ut to ganger på 10-20min men bra når den er inne 😊
Hei Roar! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med både kundeservice og opplevd hastighet på internettabonnementet fra oss. Som prispresser er vårt mål at du skal oppleve samme kvaliteten som hos de andre internettleverandørene, bare til en bedre pris 🤗 Når det kommer til ustabiliteten du nevner så bør vi jo få tatt en kikk på hva som kan være grunnen til at det faller ut. Jeg kjenner ikke til abonnementet ditt konkret, men det kan høres ut som at det er et WiFi-problem som gjør at nettet faller ut. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss dersom problemet fortsetter, slik at vi kan finne en god og permanent løsning! 😊 Vi er tilgjengelig på telefon 987 07 979, eller på MinSide på nett og MinSide-appen dersom du heller vil chatte med oss. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Martin NextGenTel
Bestilte NextGenTel fiber. Like god kvalitet på fiberen som Telenor og ypperlig wifi-opplevelse
Hei Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både fiberkvaliteten, og WiFi-opplevelsen! 🤗 Vi leverer fiber med 100 % Telenor-dekning så det skal være akkurat lik kvalitet som hos Telenor. Forskjellen er som du skriver - like bra, bare billigere. Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og håper at du blir like fornøyd med internett fra oss fremover 🎉 Ha en flott torsdag! Martin NextGenTel
Fiberen oppleves stabil, og med god kvalitet. For meg som sitter endel på Teams, merker jeg ingen hakking og ustabilitet på skjermen.
Hei Per! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så flott å høre at du opplever fiberen som stabil og med god kvalitet. Nettet skal jo funke når du trenger det, så derfor er vi veldig stolt over å være den eneste leverandøren i Norge som leverer internett på både Telenors fibernett, og Telias 4G- og 5G-nett. Hos oss får du samme kvaliteten, bare billigere 🥳 Jeg setter pris på at du er kunde hos oss! Dersom du mot formodning skulle møte på noen problemer så kan du alltid kontakte oss på telefon 987 07 979, eller gå til nextgentel.no/kontakt. Ha en strålende torsdag! Martin NextGenTel
Bestilte nett juli, de prøvde og koble det opp hele to ganger men det klarte det ikke noen av gangene. Endte med jeg sa opp hele avtalen. Makan for en gjeng med amatører.
Hei Lars! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding av opplevelsen din her på Bytt.no. Det setter vi stor pris på! 🙌 Det er veldig kjedelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse når du skulle bestille internett over fiber fra oss i sommer, og at det ikke gikk helt som planlagt. Jeg kjenner ikke til detaljene i bestillingen din, men vi jobber hele tiden for å gjøre bestillings- og leveringsprosess så enkel som mulig. Her virker det tydelig som at vi har bommet med å gjøre akkurat det. Da skal jeg selvfølgelig strekke hendene i været, og beklage for den opplevelsen du hadde. Jeg håper allikevel at du har funnet deg en internettleverandør som fungerer fint nå i dag, og at du er fornøyd. Jeg ønsker deg en flott mandag! 😊 Martin NextGenTel
Mye problemer med routing til nett på internett. I rykk og napp er servere på internett ikke tilgjengelige, eller det tar lang tid å kople seg opp.
Hei, Knut S Så kjipt at bredbåndet er så ustabilt hos deg, det vil vi gjerne få slutt på! Håper du tar kontakt med oss, så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til saken. Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Har snart hatt fiber fra NextGenTel i ett år, og ikke en eneste gang har jeg opplevd trøbbel. Har jeg hatt spørsmål underveis har jeg fått rask respons fra kundeservice. Stabilt og godt nett.
Hei, Anita H Tusen takk for en hyggelig omtale! Helt topp at alt fungerer som det skal og at du har fått rask respons når du har lurt på noe. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en god helg Jenny NextGenTel