Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Et mareritt

Omtale av  Tony

Tok 2-3 uker å slå på Internett for et hus som allerede var koblet opp. Første regningen jeg betalte (1.5 måneder) ble ikke registert betaling for på deres side. Her er det viktig å følge med. Sitter desverre fast med denne leverandøren grunnet bindingstid og saftig avregistrering gebyr og bindingstid på et år.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke ærlig selger.

Omtale av  Morten

Selger som kontaktet meg sa at det fulgte med 4 strømme tjenester, dette har jeg ikke sett noe til. Ble også enig med ham at jeg skulle ha 2 tv bokser, fikk en. Han sa også at jeg kunne kontakte ham hvis det var noe, har både ringt og sendt melding, intet svar av noe slag. Kanske skuffende at vedkommende ikke svarer meg.

Svar fra NextGenTel
19.09.2024 10:32

Hei Morten, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg håper du har fått snakket med oss og fått oppklaring til nå. Vi har jo inkludert strømmetjenester i TV-pakkene vi tilbyr fra RiksTV, men varierer hvor mange strømmetjenester som er inkludert i forhold til hvilken pakke du har. Jeg trenger mer informasjon om abonnementet ditt før jeg kan svare på akkurat hva som er inkludert hos deg. Jeg skjønner at du blir skuffet når du ikke får svar på nummeret du har fått oppgitt, og jeg håper du tar kontakt med oss om du fortsatt lurer på noe. Jeg ville satt pris på om du sender meg en e-post med flere detaljer, som nummeret du har ringt og TV-pakken til [email protected], så skal jeg se på saken 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Særdeles skuffet over leveringstiden.

Omtale av  Einar M

Bestilte nett i siste del av mai. Tilkobling ble levert 13. august. Særdeles vanskelig å kommunisere med OneCo. Da sa de skulle ringe tilbake gjentatte ganger. Det skjedde ikke.

Svar fra NextGenTel
19.09.2024 10:23

Hei Einar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss. Så kjipt at du har hatt en vanskelig start som kunde hos oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt. Her må vi ta tak! Jeg hadde satt pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med flere detaljer rundt installasjonen, jeg ser ikke mer informasjon om din bestilling enn ditt fornavn og det du skriver her på Bytt.no 😊 Ha en god torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Veldig uklart på Tv

Omtale av  Leif D

Jeg vet ikke hva som er feil, men Tv er blitt uklart etter at jeg gikk bort fra Telenor. Jeg vet ikke hva feilen er og trenger hjelp for å finne dette ut

Svar fra NextGenTel
18.09.2024 09:00

Hei Leif, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Så kjedelig at du har fått problemer med uklart TV etter du byttet over til oss! Vi vil såklart hjelpe med å finne ut av dette, om du ikke allerede har fått hjelp så kan jeg anbefale å ringe enten oss på 98707979 eller direkte til RiksTV som vi samarbeider med på TV-løsningen 😊 Jeg håper at vi får løst dette problemet kjapt og enkelt, sånn at både internett og TV fungerer helt sømløst hjemme hos deg. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Skuffa

Omtale av  Eivind

Angreperioden er over før man får produktet og må binde seg opp i 12 mnd. Dårlig kombo

Svar fra NextGenTel
18.09.2024 08:26

Hei Eivind, Så kjipt at du er skuffa! Det er helt riktig at angreperioden ofte er over før internett er levert, vanligvis tar det lengre tid enn to uker å levere internett. Jeg håper uansett at du blir strålende fornøyd med internett fra oss, vi leverer fiber på Telenor sine linjer så kvaliteten er akkurat like god! Har du noen spørsmål om ditt abonnement, kan du enkelt komme i kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ønsker billigere.

Omtale av  Knut

Den er meget bra. Men prisen på 50mh er for mye for bruk.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 21:34

Hei Knut, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Så kjekt å se at internett fungerer meget bra hos deg! Vi jobber for å finne det abonnementet som er best tilpasset ditt bruk, siden jeg ikke har noen detaljer om ditt abonnement, eller hvor mye hastighet det er bruk for hjemme hos deg så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss. Vi kan hjelpe med se på om du har den hastigheten som passer best for deg 😊 Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Anbefaler Nextgentel

Omtale av  Janette B

Vi er super fornøyd. Billigere enn Telenor, god Kundeservice og god dekning med Tp-link. Vi har en 3-pack. Anbefaler nextgentel på det varmeste

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 14:25

Hei Janette, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss 😊 Vi skal jobbe hardt for at det blir like enkel for deg å være kunde fremover. Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR