NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å navigere på tv. Kommer ikke gjennom ved forsøk på å bestille vanlig fjernkontroll.
Det er alltid en del prøvelser ved bytte av leverandør. Men personene i kundestøttetjenesten var dyktige og høflige
Fiber ok. Men tv opplegget er dårlig i forhol til Telenor. Man burde gå bakover 2 uker i tv guiden som Telenor har, og kunne se et program ( Ikke alle kanaler og progam/fimer ) også når en er inne på tv guiden bør en ha flere valg om en aktverer et proram som ta opp/ ta opp serie, start fra begynnelsen osv Nei sjek hva og hvordan telenor har det og ta lærdom. Samt få inn youtube kanalen og på hjem knappen burde man kunnegå på nettet osv
for tidlig til å gi en begrunnet vurdering.ser bra ut så langt.
Hele pakken svarer ikke til forventninger, er vel mest pakkeløsning jeg er misfornøyd med
Hele onboardingen har vært kostbar, og tidkrevende. Høye utgifter til utstyr. Dårlig kundeservice, med lang ventetid.
Ruter har bare 3 uttak. Vanskelig å koble opp RiksTV og måtte ha en splitter for å få koblet opp faste uttak til pc, alarm etc