NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit etter kjøp av ny router , to tv, en smart med litt tilkoblingsproblemer fikk et avbrudd og oppgraderte til 100/100 (antagelig unødvendig) restartet router ble ok Fungerer fint både hjemme og på hytta
Hei Bent, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg er glad for at det løste seg greit med en restart, ofte er det nødvending ved oppstart eller endring av tjenesten. Kjekt å lese at internett og TV fungerer godt både hjemme og på hytten 🤗 Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Informasjon i forbindelse med og selve flyttingen av abonnementet fikk problemfritt og greitt. De første dagene med drift har gått helt fint.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å lese tilbakemeldingen din om informasjon, overgang og internett som har fungert fint! Og det gir oss god motivasjon for å jobbe kbnallhardt sånn at du skal være like fornøyd kunde videre. Og husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en strålende helg. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Sømløs overgang fra Telenor er jeg veldig fornøyd med
Hei Ingmar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 En helt sømløs overgang er akkurat sånn jobber for at det skal være, og det er flott å se at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til NextGenTel 😊 Så skal vi jobbe på for at det skal være minst like enkelt for deg å være kunde hos oss videre. Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Endelig kan man bytte på telenors fiber. Jeg sier ikke nei til å spare 200,- i mnd
Hei Tor, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjekt å se at du er fornøyd, og jeg er helt enig med det du skriver! Vi jobber for å levere akkurat samme kvalitet til en billigere penge 🙌 Vi skal jobbe knallhardt for at det skal være like enkelt som kunde fremover! Ha en strålende helg. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig fornøyd med hastighet til fiber, upload og download I nærheten av de 300 mbps. Great value for money!
Hei Filipe, Tusen takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel og for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på bytt.no 💚 Helt topp å se at du er fornøyd med fiberen vi leverer til deg så langt 😊 Vi skal jobbe knallhardt fremover med å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten. Ha en strålende helg. Beste Hilsen Jenny, NextGenTel
Lettvint montering, utstyret fungerte utmerket!!!!
Hei Tore, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss. Vi er happy når du er happy med internett og utstyr fra oss 🤗 Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål om abonnementet fra oss, vi står klare til å hjelpe. Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det som trekker ned er samarbeidet med RiksTV. Jeg kommer ikke gjennom på support-telefonen for å endre gammelt abonnement.
Hei Jørund, Takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre din opplevelse som kunde hos oss. Kjekt å se at fiberlinjen fungerer som den skal, resten må vi få gjort noe med.. Jeg ser det er en uke siden du la inn omtalen, og jeg håper du har fått hjelp til nå. Hvis ikke setter jeg pris på om du sender en e-post til [email protected], så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg med saken. Ønsker deg en riktig fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel