NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som trekker ned er samarbeidet med RiksTV. Jeg kommer ikke gjennom på support-telefonen for å endre gammelt abonnement.
Hei Jørund, Takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre din opplevelse som kunde hos oss. Kjekt å se at fiberlinjen fungerer som den skal, resten må vi få gjort noe med.. Jeg ser det er en uke siden du la inn omtalen, og jeg håper du har fått hjelp til nå. Hvis ikke setter jeg pris på om du sender en e-post til [email protected], så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg med saken. Ønsker deg en riktig fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Opplevde oppkoplingen av fiber og installasjonen av tilsendt ruter som helt grei. Kom på nett ganske raskt etter installasjon.
Hei Svein, Takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så flott at du opplevde oppkoblingen som enkel og grei. Vi skal jobbe på fremover for å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten 😊 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Relativt enkelt bytte, bra web og app. Ønskelig med litt bedre oppfølging/forklaringer på chatten.
Hei Egil, Tusen takk for din omtale og at du velger internett fra NextGenTel 😊 Vi setter stor pris på å få høre din opplevelse som kunde hos oss. Kjekt å se at byttet har vært raskt og enkelt, akkurat som vi jobber for at det skal være. Jeg ville satt stor pris om du har et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected], med flere detaljer rundt hvordan du opplevde chatsamtalen med oss. Sånn at vi vet akkurat hva vi skal forbedre oss på 💚 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Raskt nett. Router fra nextgentel virket ikke og måtte byttes.
Hei Helge, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 😊 Kjekt å lese at du får raskt nett fra oss. Vi setter pris på tilbakemelding om kvalitetssjekking av utstyr! Det er absolutt noe vi tar tilbakemelding på, og så skal vi følge enda bedre opp at det ikke skjer i fremtiden. Vi i NextGenTel ønsker deg en fin helg 💚 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dialog/bestilling, kansellering av eksisterende abb, løpende informasjon, omkobling og bestilt produkt har vært veldig tilfredsstillende og jeg er fornøyd så langt 👍
Hei Thomas, Takk for din omtale, og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med starten som kunde hos oss. Når det er enkelt for deg er vi fornøyd 😊 Husk at du kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Den finner du i App Store og Google Play. Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen gikk helt greit og alt er så langt som før.
Hei Leikny, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Kjekt å se at overgangen har gått fint og at internett fungerer like godt som før, hos NextGenTel skal du få like god kvalitet til en lavere pris. Så skal vi jobbe på for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde hos oss fremover 😄 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett. Nettet faller bort ganske ofte. Det er lite eller ingen hjelp å få fra kundeservice
Hei Joey, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre om din opplevelse som kunde hos oss 💚 Dårlig og ustabilt internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg håper du tar kontakt med oss, sånn at vi kan se nærmere på hvorfor nettet er ustabilt hos deg. Du når oss på telefon 98707979, hvor vi står klare for å hjelpe 😊 Jeg håper du finner tid til å kontakte oss. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel