⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Omsider fikk vi kontakt med en som hjalp oss gjennom prosessen

Omtale av  Lisbeth

Hyggelig, rolig og kunne sine ting. Håper telefonen nå er Ok, det får jeg sjekket i morgen. MEN, jeg har hatt flere samtaler med kundeservice siste halvannen uke som ikke kunne hjelpe! Fikk også sendt en ruter først som ikke virket! Regner med å bli kreditert for manglende funksjon siste 14 dager!

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:28

Hei Lisbeth. Fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi refunderer for nedetiden på tjenesten fra du meldte inn feilen til den ble rettet. Om du ikke har fått dette allerede kan du enkelt gi oss en lyd på Facebook, i NextGenTel-appen, chat, eller ved å ringe oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uten nett i 2 uker

Omtale av  Stig N

Uten nett i 2 uker pga ferieavvikling hos de som skulle fikse problemet. Når vi kom på nett igjen, er hastigheten dårligere en når vi hadde en lavere linje hos Telenor. Å se fotball på TV2 sumo er helt uholdbart.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:28

Hei Stig. Det er ikke noe kjekt å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss vedrørende at hastigheten er lavere enn tidligere så skal vi hjelpe deg videre med det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Fornøyd med hurtig god servise

Omtale av  Rune L

Å komme fram er lang ventetid, men når det tar lang tid får alle god servise.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:28

Hei Rune. Vi prioriterer hver enkelt som tar kontakt med oss og det er fint å høre at du også har det inntrykket. Vi holder på med tiltak for å bedre ventetiden vi har hatt de siste ukene, men det skal ikke gå på kostnad av god service. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig service.

Omtale av  Lars A. S

Bestilte nytt modem (teknikker som var hos) ringte inn og fortalte at modem ikke var Ok. Jeg ringte på fredag og fikk vite at modem var sendt. Men idag (mandag) er det fortsatt ikke sendt. Dette er for dårlig. Jeg driver et nettbasert firma og bruker 3 MB og det koster 179kr hver dag. Dette blir en stor utgiftspost for meg. Vurderer sterk på å bytte leverandør når dere ikke klarer å levere som blir sagt. Er meget misfornøyd.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:27

Hei Lars. Siden jeg ikke kjenner til saken spesifikt er det vanskelig for meg å svare konkret. Vi har ansatte som jobber med å besvare montør henvendelser og bestiller en ny ruter med en gang når det er nødvendig som her. Hva som har skjedd i ditt tilfellet er vanskelig å si, men jeg er sikker på at ruteren nå er sendt og forhåpentligvis allerede mottatt av deg. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt forferdelig dårlig service

Omtale av  William T

Det har gått 5 uker siden jeg la bestilling på bredbånd. Jeg signerte bort min angrerett for å fortere få installert det. Det ble da fortalt 10-12 dagers ventetid. Nå har jeg ikke lenger den angreretten, jeg har heller ikke noe bredbånd. Ingen har ringt meg og fortalt om forsinkelsene. Jeg har måtte gjør alt selv. Fikk til og med beskjed om at JEG skulle ringe til montør. Dette er uakseptabelt. Svindel med andre ord. Bli låst i denne situasjonen og måtte i fremtiden betale over 500kr mnd for denne slags service og middels hastighet bredbånd er forskrekkelig. Jeg håper det blir noe slags form for prisavslag, for dette er ikke greit.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:27

Hei William. Jeg er enig i at dette ikke er greit og jeg beklager situasjonen. Vi har vært i en gjevn dialog med netteier vedrørende forsinkelsene som har påløpt for flere bredbåndsinstallasjoner og situasjonen er i ferd med å normalisere seg. Dersom du ikke allerede har blitt kontaktet av en montør vil du snart bli det. Installasjonstiden for bredbånd over DSL er som regel 10-12 dager slik du skriver, sett bort fra angreretten. Dette vil likevel kunne variere etter område, pågang og uforutsette hendelser slik som i dette tilfellet. Vi starter naturligvis ikke faktureringen før du er på nett og jeg håper at du blir fornøyd med tjenesten når den er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flott

Omtale av  Ingrid Å

Det lover alt og er helt topp, er veldig fornøyd med kvaliteten.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:27

Hei Ingrid. Kjekt å høre at du er fornøyd med kvaliteten! Slik skal det fortsette å være. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Spekulativt

Omtale av  Jk

Elendig kundeservice, spekulativt selskap. Får ingen installasjonsdato før angrefristen har gått ut. Med andre ord om de da har 16 uker leveringstid så er det for seint å angre.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:27

Hei, Vi reserverer port og bestiller oppkobling hos netteier etter angreretten har gått ut. Bakgrunnen for dette er at vi betaler mye i den forbindelse og dette beløpet fakturerer vi ikke kunde. Vi har ikke selv en angrerett videre mot netteier. Installasjonstiden skal ikke ta 16 uker slik du skriver. Forventet installasjonstid er 2-6 uker på DSL og opptil 10 uker for fiber. Dersom det har blitt forsinket i ditt tilfellet skal du ha mottatt informasjon fra oss vedrørende dette. Vi ønsker at du kommer på nett så snart som mulig. Jeg beklager det dårlige inntrykket du har fått av oss og jeg håper vi kan forbedre inntrykket ditt fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR