NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig, rolig og kunne sine ting. Håper telefonen nå er Ok, det får jeg sjekket i morgen. MEN, jeg har hatt flere samtaler med kundeservice siste halvannen uke som ikke kunne hjelpe! Fikk også sendt en ruter først som ikke virket! Regner med å bli kreditert for manglende funksjon siste 14 dager!
Hei Lisbeth. Fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi refunderer for nedetiden på tjenesten fra du meldte inn feilen til den ble rettet. Om du ikke har fått dette allerede kan du enkelt gi oss en lyd på Facebook, i NextGenTel-appen, chat, eller ved å ringe oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Uten nett i 2 uker pga ferieavvikling hos de som skulle fikse problemet. Når vi kom på nett igjen, er hastigheten dårligere en når vi hadde en lavere linje hos Telenor. Å se fotball på TV2 sumo er helt uholdbart.
Hei Stig. Det er ikke noe kjekt å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss vedrørende at hastigheten er lavere enn tidligere så skal vi hjelpe deg videre med det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Å komme fram er lang ventetid, men når det tar lang tid får alle god servise.
Hei Rune. Vi prioriterer hver enkelt som tar kontakt med oss og det er fint å høre at du også har det inntrykket. Vi holder på med tiltak for å bedre ventetiden vi har hatt de siste ukene, men det skal ikke gå på kostnad av god service. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilte nytt modem (teknikker som var hos) ringte inn og fortalte at modem ikke var Ok. Jeg ringte på fredag og fikk vite at modem var sendt. Men idag (mandag) er det fortsatt ikke sendt. Dette er for dårlig. Jeg driver et nettbasert firma og bruker 3 MB og det koster 179kr hver dag. Dette blir en stor utgiftspost for meg. Vurderer sterk på å bytte leverandør når dere ikke klarer å levere som blir sagt. Er meget misfornøyd.
Hei Lars. Siden jeg ikke kjenner til saken spesifikt er det vanskelig for meg å svare konkret. Vi har ansatte som jobber med å besvare montør henvendelser og bestiller en ny ruter med en gang når det er nødvendig som her. Hva som har skjedd i ditt tilfellet er vanskelig å si, men jeg er sikker på at ruteren nå er sendt og forhåpentligvis allerede mottatt av deg. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Det har gått 5 uker siden jeg la bestilling på bredbånd. Jeg signerte bort min angrerett for å fortere få installert det. Det ble da fortalt 10-12 dagers ventetid. Nå har jeg ikke lenger den angreretten, jeg har heller ikke noe bredbånd. Ingen har ringt meg og fortalt om forsinkelsene. Jeg har måtte gjør alt selv. Fikk til og med beskjed om at JEG skulle ringe til montør. Dette er uakseptabelt. Svindel med andre ord. Bli låst i denne situasjonen og måtte i fremtiden betale over 500kr mnd for denne slags service og middels hastighet bredbånd er forskrekkelig. Jeg håper det blir noe slags form for prisavslag, for dette er ikke greit.
Hei William. Jeg er enig i at dette ikke er greit og jeg beklager situasjonen. Vi har vært i en gjevn dialog med netteier vedrørende forsinkelsene som har påløpt for flere bredbåndsinstallasjoner og situasjonen er i ferd med å normalisere seg. Dersom du ikke allerede har blitt kontaktet av en montør vil du snart bli det. Installasjonstiden for bredbånd over DSL er som regel 10-12 dager slik du skriver, sett bort fra angreretten. Dette vil likevel kunne variere etter område, pågang og uforutsette hendelser slik som i dette tilfellet. Vi starter naturligvis ikke faktureringen før du er på nett og jeg håper at du blir fornøyd med tjenesten når den er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Det lover alt og er helt topp, er veldig fornøyd med kvaliteten.
Hei Ingrid. Kjekt å høre at du er fornøyd med kvaliteten! Slik skal det fortsette å være. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Elendig kundeservice, spekulativt selskap. Får ingen installasjonsdato før angrefristen har gått ut. Med andre ord om de da har 16 uker leveringstid så er det for seint å angre.
Hei, Vi reserverer port og bestiller oppkobling hos netteier etter angreretten har gått ut. Bakgrunnen for dette er at vi betaler mye i den forbindelse og dette beløpet fakturerer vi ikke kunde. Vi har ikke selv en angrerett videre mot netteier. Installasjonstiden skal ikke ta 16 uker slik du skriver. Forventet installasjonstid er 2-6 uker på DSL og opptil 10 uker for fiber. Dersom det har blitt forsinket i ditt tilfellet skal du ha mottatt informasjon fra oss vedrørende dette. Vi ønsker at du kommer på nett så snart som mulig. Jeg beklager det dårlige inntrykket du har fått av oss og jeg håper vi kan forbedre inntrykket ditt fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel