NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det sendes fakturaer på nytt og på nytt på oppsagte abonnement. Hjelper ikke å ringe kundeservice, de lover at alt skal bli ordnet, en intet skjer. Det sendes også til inkasso krav på oppsagte abonnement. Lurer på hvilke personer de egentlig har ansatt her.
Styr vekk fra denne leverandøren. Dyre og dårlige tjenester, og en kundeservice som minner om noe man kunne oppleve tidlig på 2000- tallet. Nettet mitt har nå vært nede i dagesvis, mens jeg venter på en tekniker som "kommer om noen dager". I 2021. I dag er det lørdag, jeg tenkte purre på dem, men det er ingen mulighet for å få tak i kundeservice. Ingen chat, telefonen er stengt - og "Min Side" fungerer ikke. Det er også åpenbart at Nextgentel, som så mange andre, selv legger igjen positive kommentarer på denne siden.
Utmerket leveranse og Kundeservice. Svært god informasjon i hele kundeløpet. Hastighet som avtalt. Anbefales
Svært god Kundeservice, informasjon underveis og prikkfri installasjon. Gid dekning og hastigheten er 50mbps akkurat som bestilt
Allerede fra første stund, uten direkte tv i en måned. Fortsatte med tekniske problemer i 1 år. Byttet selskap, nextgentel krevde bruddgebyr på ca 1500 kr. Det er snakk om 14 dager. Huff!!
Har nettopp fått mobil bredbånd men etter 1 dag stopp. Prøvde å ringe for 4 timer men ingen svar. Plutselig kom 1800 Next Gentel svarte vi er stengt for dagen . Ring imorgen. Forferdelig dårlig service. Det var ikke noe valg hvor de sier de vil ringe tilbake. Nå skal jeg stå i kø imorgen lørdag kl. 10 for få hjelp til å starte nettet
Dette er det verste jeg har vært med på. Leier i enebolig - NextgenTel ringer samboer og bruker en sleip retorikk som fører til at han takker ja til fiber, noe som skulle være billig og lettvint. Det viser seg at "tilbudet" min samboer takket ja til - var ganske omfattende arbeid på tomten. Dette noe eier har ansvar for når det kommer til inngripende "installasjoner". Installatørene som kom var også skeptisk til hva som egentlig skulle gjøres mtp eier og tomt siden vi leier. De ble sendt bort. Nå skal vi flytte og har fått en regning på 5000 kroner for hva enn som har eller ikke har skjedd. Kommer ikke igjennom på tlf. Finner ingen mailadresse jeg kan sende klage til. Dette er rimelig stygt gjort - jeg håper Nextgentel får en like dårlig jul som dere behandler kundene deres. Altså - ikke noe jul i det hele tatt. Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å IKKE bruke Nextgentel.