NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært god Kundeservice, informasjon underveis og prikkfri installasjon. Gid dekning og hastigheten er 50mbps akkurat som bestilt
Allerede fra første stund, uten direkte tv i en måned. Fortsatte med tekniske problemer i 1 år. Byttet selskap, nextgentel krevde bruddgebyr på ca 1500 kr. Det er snakk om 14 dager. Huff!!
Har nettopp fått mobil bredbånd men etter 1 dag stopp. Prøvde å ringe for 4 timer men ingen svar. Plutselig kom 1800 Next Gentel svarte vi er stengt for dagen . Ring imorgen. Forferdelig dårlig service. Det var ikke noe valg hvor de sier de vil ringe tilbake. Nå skal jeg stå i kø imorgen lørdag kl. 10 for få hjelp til å starte nettet
Dette er det verste jeg har vært med på. Leier i enebolig - NextgenTel ringer samboer og bruker en sleip retorikk som fører til at han takker ja til fiber, noe som skulle være billig og lettvint. Det viser seg at "tilbudet" min samboer takket ja til - var ganske omfattende arbeid på tomten. Dette noe eier har ansvar for når det kommer til inngripende "installasjoner". Installatørene som kom var også skeptisk til hva som egentlig skulle gjøres mtp eier og tomt siden vi leier. De ble sendt bort. Nå skal vi flytte og har fått en regning på 5000 kroner for hva enn som har eller ikke har skjedd. Kommer ikke igjennom på tlf. Finner ingen mailadresse jeg kan sende klage til. Dette er rimelig stygt gjort - jeg håper Nextgentel får en like dårlig jul som dere behandler kundene deres. Altså - ikke noe jul i det hele tatt. Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å IKKE bruke Nextgentel.
Nextgentel er dårlig på kvalitet/signal, og på service. Det verste jeg har vært borti. Ikke velg nextgentel!
Sender regninger med stengegebyr uten at nettet har vært stengt. Ikke bare en gang , men nesten hver gang. Ringer til dem og dem skal slette det. Går 14 dager og det er sendt til innkasso. Dette skjer ofte. Ikke bli abonnent hos dette firmaet om dere ikke vil ha ett rent mareritt. Dere har blitt advart.
Etter utallige feilaktige fakturaer etter bytte av abbonoment (der de også glemte å si opp det andre abb, så jeg skulle betale for 2 abb av samme type) og 20 forsøk på kommunikasjon igjennom MinSide appen hadde jeg nesten gitt opp. Tilslutt ringte jeg til dem, og der ble jeg møtt av en som ikke kan beslrives som annet en "ikke opplært" Enden på visa er oppsigelse, ingen fakturaer blir betalt før riktige på plass. ALDRI VURDER NOE SOM HELST IFRA NEXTGENTEL. Et bossfirma som burde vert tvunget nedlagt pga inkompetanse på alle områder.