NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye tyngre system å bruke. Vanskelig å navigere / forstå seg på plattformen. Kom fra Telenor sin T-we,å der var bruken mye enklere. Håper at vi får kommen oss mer inn i systemet etterhvert,at det blir enklere å forstå seg på. Rikstv og appene er vanskeligere. Også at ikke Netflix fungerer er kjempenegativt og dårlig kommunisert ut.
Hei, Richard! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 😊 Selv om du scorer oss lavt så ser jeg at du er godt fornøyd med opplevd hastighet. Det er jeg veldig glad for å se! Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Jeg forstår at det kan være litt vanskelig å gå over til ny TV-løsning og nye menyer. Det er litt smak og behag med hvordan ting er satt opp, men RiksTV har fått mye ros for god brukervennlighet. Jeg håper at du blir fornøyd med løsningen deres etter litt innkjøring. Jeg bruker selv RiksTV via app på Chromecasten og synes det fungerer veldig fint. Jeg har funnet mye god hjelp i å forstå menyer og funksjoner på RiksTVs nettsider: https://www.rikstv.no/kundeservice/kom-i-gang-med-rikstv Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer veldig bra, men var uten nett i 3 dager etter å ha byttet til NextGen Tel, fra en annen leverandør. Da var det krise i familien, men gleden var desto stor når alt kom på plass. Burde vært bedre overlapping, all den tid abonnementet var bestemt for en stund siden og dato for overgang var fastsatt.
Hei, Allan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Veldig fint å se at du er fornøyd med fiberen og hastigheten nå som alt er på plass! Men jeg er helt enig med deg i at det ikke er godt nok at du sitter uten nett når du bytter leverandør. Det er ikke vanlig at det skjer så jeg vil gjerne lære mer om hva som har skjedd slik at vi blir bedre. Siden jeg kun ser fornavnet ditt her på Bytt.no hadde jeg satt stor pris på om du kan bruke et lite minutt på å sende meg en mail på [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt rotete tv guide, filmguiden er bra. Leveransen av utstyret var bra
Hei, Nils! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Godt å se at du fikk utstyret som forventet. Jeg lover at vi skal fortsette å levere det du forventer, men også jobbe for å gjøre ting enda bedre! Det er nok litt tilvenning mellom ulike TV-løsninger og TV-guider. Men jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med RiksTV. En av grunnene til at vi samarbeider med RiksTV er at de har blant markedets mest fornøyde TV-kunder 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Det er litt uvant, men det synes bra. Vet ikke sikkert , men savner opptaksmuligheter. Ellers må jeg vende meg til det. Økonomi spiller også en roll. Det et billigere enn Telenor.
Hei, Stein! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du har lagt igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig fint å se at du er fornøyd med kundeservicen hos oss og at du opplever god hastighet på fiberen. Hos oss skal du få samme gode kvalitet, bare billigere. Nye ting krever gjerne litt tilvenning som du sier. Men jeg tror du vil bli fornøyd med TV-løsningen som RiksTV leverer til deg. Jeg ser kun fornavnet ditt her, og ikke hvilken TV-boks du har. Men RiksTV har et ukesarkiv som gjør at du kan se opp igjen programmer dersom du ikke rekker sendestart 😊 Det er spesiellt nyttig på Strømmeboksen som ikke har opptaksfunksjon. Dersom det er noe med TV-løsningen du lurer på kan du kontakte RiksTV direkte her: https://www.rikstv.no/kontakt Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt problemer med innstaleringen,men ellers greit så langt!
Hei Idar, Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på😊 Vi er alltid ute etter å gjøre det enklere for våre kunder å bytte til oss, og setter pris på at du forteller oss at det ikke var så rett frem og enkelt ved installasjon. Jeg skulle gjerne hatt litt flere detaljer rundt akkurat hva det var som kunne vært bedre, og hadde satt pris på om du ville sendt meg en e-post til [email protected], med mer informasjon 😊 Har du noen spørsmål om abonnementet ditt hos oss, ta gjerne kontakt! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Hilsen, Jenny NextGenTel
Bredbåndet er jo bra, men kundeservicen hos NextGenTel står til stryk. Jeg forsøkte å kontakte kundeservice en hel dag, både på telefon og chat ,men ingen kontakt.
Hei Jan Espen, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at bredbåndet fungerer bra 😊 Dette med at du har prøvd å kontakte oss en hel dag uten å komme i kontakt, høres ikke bra ut! Jeg ser ikke ut fra denne omtalen når det er du har prøvd å komme i kontakt, og det hender jo at vi har lengre ventetid dager der det er spesielle driftsfeil dessverre, men kanskje dette kan ha vært en av helligdagene nå i mai 🤔 Vi holder stengt på helligdager og i helger. Uansett vil jeg gjerne at du skal få hjelp til det du kontaktet oss for, hvis du ikke allerede har fått snakket med oss, anbefaler jeg at du ringer oss på 98707979, så skal det ikke ta mange minuttene før du får hjelp 😊 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er enkelt selv for oss med lite data kunnskap.
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel sto pris på 💚 Kjekt å se at det har vært enkelt å bytte til NextGenTel, det er akkurat det vi jobber for at det skal være! Så skal vi jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel