NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bredbåndet er jo bra, men kundeservicen hos NextGenTel står til stryk. Jeg forsøkte å kontakte kundeservice en hel dag, både på telefon og chat ,men ingen kontakt.
Hei Jan Espen, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at bredbåndet fungerer bra 😊 Dette med at du har prøvd å kontakte oss en hel dag uten å komme i kontakt, høres ikke bra ut! Jeg ser ikke ut fra denne omtalen når det er du har prøvd å komme i kontakt, og det hender jo at vi har lengre ventetid dager der det er spesielle driftsfeil dessverre, men kanskje dette kan ha vært en av helligdagene nå i mai 🤔 Vi holder stengt på helligdager og i helger. Uansett vil jeg gjerne at du skal få hjelp til det du kontaktet oss for, hvis du ikke allerede har fått snakket med oss, anbefaler jeg at du ringer oss på 98707979, så skal det ikke ta mange minuttene før du får hjelp 😊 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Det er enkelt selv for oss med lite data kunnskap.
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel sto pris på 💚 Kjekt å se at det har vært enkelt å bytte til NextGenTel, det er akkurat det vi jobber for at det skal være! Så skal vi jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Vi er fornøyd, Fungerer fint, raskt nett for de som gamer
Hei Marit, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Gøy å se at du gir oss topp vurdering og at internett fungerer som det skal hjemme hos deg! Har du spørsmål om abonnemenetet, står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Har ingenting å utsette. Byttet fra Telenor, største forskjellen er mye lavere regning. Internett og tv er stabilt. Måtte også kontakte kundeservice ett par ganger, de ringer tilbake så man slipper å vente i kø, der fikk eg svar på det eg lurte på uten at de prøvde å selge mer til meg som eg har opplevd alt for mange ganger med Telenor.
Hei Veronica, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Du får fiber over akkurat samme linje som før og vi jobber for å levere like god dekning, men til en billigere pris! 🙌 Har du noen spørsmål om ditt abonnement så står vi klare til å hjelpe! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Hilsen, Jenny NextGenTel
Jeg er ok oss til nå for hope dere blir fornøyd me meg
Hei Tore, Tusen takk for at du velger internett fra oss og at du deler din omtale her på Bytt.no! Vi er så glade for å få deg som kunde her hos oss, veldig kjekt å se at du er fornøyd hittil 😄 Har du noen spørsmål om ditt abonnement så er vi her for å hjelpe! Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Medfølgende kabler er veldig korte. Ingen mulighet til å henge opp ruteren. Rekkevidden av signalet er ikke like sterkt som det jeg hadde tidligere
Hei Marit, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, vi setter pris på å få høre om din opplevelse som kunde! Med fiber fra NextGenTel skal du kunne oppnå akkurat like god dekning som før, siden vi leverer på akkurat samme fiberlinje 🙌 Jeg ser du har forskjellige tilbakemeldinger på kort kabel og rekkvidde/signal på ruter. Min anbefaling er å ta kontakt med oss på 98707979 så kan vi hjelpe deg med dette 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Har så langt ikke klart å koble til verken trådløs PC eller strømmehøyttalere, kun kablet fjernsyn. Når slår inn den koden jeg tror står under boksen, gis tilbakemelding om at lar seg ikke koble til
Hei Stein, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjedelig at du ikke har fått verken PC eller høytalere koblet på WiFi, det skal jo ikke være sånn at alt må kobles med kabel. Hvis du ikke allerede har gjort det og fått hjelp til dette, så anbefaler jeg at du ringer oss på 98707979, så får du veiledning av en dyktig medarbeider til akkurat dette. Jeg krysser fingrene for at dette løser seg snart! Ønsker deg en en riktig fin dag 😊 Hilsen, Jenny NextGenTel