NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilbyr akkurat det jeg trenger til en fornuftig penge. Streit og nøktern leverandør. Kjennes som et godt valg.
Hei, Karin Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Vi er veldig glad for å høre at du velger bredbånd fra NextGenTel og vi håper at du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet fra oss fremover 😊 Mvh Jenny NextGenTel
Fungerer som det skal. Trengte bare å restarte routeren etter at jeg hadde byttet internettleverandør.
Hei, Bjørn Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjekt å høre at du er fornøyd, vi håper at du fortsetter å være like fornøyd med abonnementet fra oss fremover 🥳 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Rask og god behandling, alt kom når det var lovet..
Hei Bengt, Tusen takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no Helt topp at alt er ok - akkurat sånn som det skal være! Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel ⚡ Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel
Billig og greit bredbånd, men blir dårlig hvis det er dårlig vær
Hei, Ali H Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no! Kjekt å høre at du har en god opplevelse med bredbånd fra oss. Når du opplever problemer må du gjerne komme i kontakt med oss, så skal vi hjelpe med det som vi kan fra vår side 😊 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Veldig bra servise og next gentle har veldig rimelig abonnemant priser
Hei, Bilal Takk for en hyggelig omtale her på Bytt.no! Vi er glad for å høre at du syns abonnementet fra oss er veldig bra 🙌 Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Mvh Jenny NextGenTel
Vi opplever at tilgangen til internett faller ut stadig. Og det kommer ikke tilbake før det har gått en dag. Det skyldes sannsynlig den tildelte Heimgard-ruteren vi leier av NextGenTel. Den har vi aldri klart å tilkoble med passord, kun gjennom «tilkoblingsknappen». I situasjonene uten tilkobling til internett forteller nextgentel-appen at status på fiber er «online» og status på ruter er «offline» samtidig som Heimgard-appen forteller at status på ruter er «online». Vi sitter uten nett uansett.
Hei, Ole Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Vi utrolig provoserende at ruteren er så ustabil. Vi vil gjerne få sett på dette problemet for deg! Det hender at det kan være problem med utstyr, da ser vi på om det er noe vi kan fikse eller om det må sendes nytt utstyr. Du kommer i kontakt med oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Da får du hjelpe fra en dyktig medarbeider hos oss 😊 Håper du blir fornøyd med leveringen fra oss fremover! Ønsker deg en fin mandag Jenny NextGenTel
Etter haugevis med henvendelser gir eg opp og går til Telenor. Mister nettet hele tiden, og er en skam at de tar betalt for dette søppelet
Hei, Ronny B Så kjipt å høre at du har byttet leverandør, at dette var kundeopplevelse du fikk hos oss og at vi ikke fikk nøstet opp i problemene som har fått deg til å bytte. Vi håper uansett at forbindelsen fungerer bedre hos deg nå! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel