NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Totalt uakseptabel ventetid for å få hjelp. Ingen veiledning for tilkobling som burde vært sendt med boksene.dårlig informasjon for tidspunkt for tilkobling. Nettet var bare plutselig borte.når en endelig kom igjennom på telefon for å få hjelp , så kunne ikke personen svare på hvordan vi skulle tilkoble oss, men kunne bare bredbånd. Ny ventetid for å få hjelp fra Riks tv😤
Hei Rolf, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på at du tar deg tiden til å skrive din opplevelse som kunde 😊 Her høres det ikke ut som du har fått noe god start hos oss, med ingen brukerveiledning, fårlig informasjon og ikke god hjelp på telefon, det er jo ikke sånn vi jobber for at det skal være og her høres det rett og slett ut som mye har gått galt. Jeg ser dessverre ikke annet om ditt abonnement enn det du skriver her, og det står oppgitt både fiber og mobilt bredbånd som teknologi. Jeg håper at du har fått hjelp og at alt fungerer som det skal på dette tidspunkt, om ikke håper jeg du tar kontakt. Vi står klare til å hjelpe på telefonnummer 98707979. Jeg ville satt stor pris på om du ville tatt noen minutter å sendt en e-post til [email protected], sånn at jeg kan få enda bedre innsikt i hva som har gått galt her. Ønsker deg en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er fleire kostnader enn det eg vart førespegla då eg vart kunde
Hei, Odd! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er aldri kjekt med kostnader som kommer overraskende på. Vi skal være en enkel internettleverandør uten skjulte kostnader. Her vil jeg gjerne forstå litt mer om hvilke kostnader du tenker på. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du kunne sendt meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg få tatt en kikk på hvor vi har tråkket feil. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Deco-boksen er god, instruksjoner for oppmontering kunne vært adskillig bedre. Det tok 3 -tre- dager med telefoner til og fra NGT og RiksTV før det fungerte. Ingen skjønte helt hvorfor, men det skal sies: Kundebehandlerne gav ikke opp! Og når vi til slutt fikk det opp, fungerte det utmerket. Jeg har vært Telenor-kunde i 40 år - nå får NextGenTel og RiksTV sjansen til både å være bedre OG rimeligere.
Hei, Bjørn! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du gir oss en sjanse til å levere fiber til deg, etter at du har vært kunde hos Telenor i så mange år 💚 Utrolig kjekt å se at du at alt fungerer utmerket nå, og at du hadde en god opplevelse med kundebehandlerne våre. Det skal jeg formidle videre 😊 Jeg er veldig interessert i å vite mer om opplevelsen din med å koble opp boksene, og instruksjonene du fikk, slik at vi kan gjøre ting bedre og enklere i fremtiden. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men dersom du kan bruke et par minutter og sende meg en mail på [email protected], hadde det vært veldig nyttig for oss. Takk igjen for at du har blitt kunde, og for en veldig nyttig omtale her på Bytt.no. Håper at jeg hører fra deg. Ha en flott sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Alt er bra. Fungerer som det skal. Fikk god hjelp fra kundeservice.
Hei, Beata! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 💚 Utrolig fint å se at du er veldig fornøyd og at alt fungerer som det skal. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være NextGenTel-kunde, også i fremtiden 🤗 Ha en flott fredag, og riktig god sommer videre ☀ Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får mange mailer både fra NextGentel og RiksTV etter å bestilt. Får bekreftelse på feil pris, og bekreftelser oppdelt og forvirrende, der du selv må regne deg frem til at det stemmer. Uklar kommunikasjon om forholdet mellom fiberbredbånd og TV-tilbudet over fiber som er koblet til det. Det ble rett til slutt, men flere henvendelser trengtes, og det tok lang tid å få svar, som var forståelige.
Hei, Thomas! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Men vi har tydeligvis tatt et solid mageplask når du har fått levert flere mailer med feil pris. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg finne ut hva som har gått galt. Prisen hos oss skal være god og enkel, og da er det viktig at vi ikke gjør det forvirrende for deg og andre 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en nydelig fredag og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer perfekt når jeg omsider fikk åpnet det. Hadde problemer da jeg ikke er særlig flink med data.
Hei, Eivind! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å se at nettet fungerer perfekt når du har fått alt opp og gå. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang med nettet, men basert på din opplevelse ser det ut som at vi har bommet litt. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne høre mer om hva du opplevde som vanskelig med å komme i gang. Da kan vi lære av det, og gjøre ting bedre i fremtiden. Dersom du har et par minutter kan du sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig fredag, og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Veldig god forberedelse i god tid før overføring fra Telenor og bedre tilpasset kapasitet.
Hei, Rolf! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med byttet over til oss, og hastigheten vi leverer til deg. Husk at du kan styre abonnementet, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår som du finner i Google Play og App Store. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel