Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Verdig fornøyde til nå.

Omtale av  Beata

Alt er bra. Fungerer som det skal. Fikk god hjelp fra kundeservice.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 11:04

Hei, Beata! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 💚 Utrolig fint å se at du er veldig fornøyd og at alt fungerer som det skal. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være NextGenTel-kunde, også i fremtiden 🤗 Ha en flott fredag, og riktig god sommer videre ☀ Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Litt rot, men landet til slutt.

Omtale av  Thomas S

Får mange mailer både fra NextGentel og RiksTV etter å bestilt. Får bekreftelse på feil pris, og bekreftelser oppdelt og forvirrende, der du selv må regne deg frem til at det stemmer. Uklar kommunikasjon om forholdet mellom fiberbredbånd og TV-tilbudet over fiber som er koblet til det. Det ble rett til slutt, men flere henvendelser trengtes, og det tok lang tid å få svar, som var forståelige.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:23

Hei, Thomas! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Men vi har tydeligvis tatt et solid mageplask når du har fått levert flere mailer med feil pris. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg finne ut hva som har gått galt. Prisen hos oss skal være god og enkel, og da er det viktig at vi ikke gjør det forvirrende for deg og andre 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en nydelig fredag og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Fungerer og er fornøyd

Omtale av  Eivind K. M

Fungerer perfekt når jeg omsider fikk åpnet det. Hadde problemer da jeg ikke er særlig flink med data.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:34

Hei, Eivind! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å se at nettet fungerer perfekt når du har fått alt opp og gå. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang med nettet, men basert på din opplevelse ser det ut som at vi har bommet litt. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne høre mer om hva du opplevde som vanskelig med å komme i gang. Da kan vi lære av det, og gjøre ting bedre i fremtiden. Dersom du har et par minutter kan du sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig fredag, og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel

God veiledning før overføring.

Omtale av  Rolf

Veldig god forberedelse i god tid før overføring fra Telenor og bedre tilpasset kapasitet.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 10:00

Hei, Rolf! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med byttet over til oss, og hastigheten vi leverer til deg. Husk at du kan styre abonnementet, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår som du finner i Google Play og App Store. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

det er ikke stabilt nok for å være fornøyd.

Omtale av  Astrid F

Nettet faller ut og det må tas ut kontakt for å bryte. Dette skjer en gang pr. dag. Forventer at dette blir tatt tak i.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:09

Hei, Astrid! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hakkete internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men det hadde vært supert om du sendte meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt. Da kan jeg se nærmere på hvorfor nettet bryter hos deg, og finne en god løsning 😊 Jeg håper at vi hører fra deg! Ha en flott torsdag 🤗 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Vurdering

Omtale av  Gunhild

Jeg fikk en deco-boks og det var greit. Men dere glemte å fortelle meg at jeg ikke kunne bruke min tv for å se på tv. Fikk hjelp av RiksTV. Veldig surrete hele greia.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:26

Hei, Gunhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Godt å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret vi leier ut, som er laget av TP-Link 😊 Jeg får ikke sett mer enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne forstå 100 prosent hvorfor du ikke kunne bruke din tv for å se på tv. Dersom du kunne brukt et par minutter av tiden din, og sendt meg en mail med litt mer informasjon på [email protected], hadde jeg blitt veldig glad. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en nydelig sommer videre 🌞 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Lureri.

Omtale av  Sylvia

Ble ringt opp av en selger som sa det bare var å sette i en kontakt. Kunne bare ringe ham. Fikk Privatnr, som ikke eksisterte. Ble lovt utstyr til 2 tv’er, leste opp hva som sto i den avtalen jeg hadde fra før, og ble lovt det samme. Fikk bare til en tv i posten. Prøvd å ringe, går i mobilsvar. Veldig frustrert. Måtte ha hjelp til installering av barn/svigerbarn. Dette er ikke for eldre personer uten noen til å hjelpe seg. Det blir 1 år, så går vi tilbake til det vi hadde før.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:07

Hei, Sylvia! Takk for omtalen din her på Bytt.no. Dette var ikke kjekk lesning. Det er veldig kjedelig å se at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse etter at du bestilte fiber fra oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne se nærmere på bestillingen din for å finne en god løsning. Dersom du kan låne et par minutter av tiden din til å sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt, så kan jeg se på saken for deg 😊 Jeg håper at vi hører fra deg. Ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR