NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra. Fungerer som det skal. Fikk god hjelp fra kundeservice.
Hei, Beata! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 💚 Utrolig fint å se at du er veldig fornøyd og at alt fungerer som det skal. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være NextGenTel-kunde, også i fremtiden 🤗 Ha en flott fredag, og riktig god sommer videre ☀ Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får mange mailer både fra NextGentel og RiksTV etter å bestilt. Får bekreftelse på feil pris, og bekreftelser oppdelt og forvirrende, der du selv må regne deg frem til at det stemmer. Uklar kommunikasjon om forholdet mellom fiberbredbånd og TV-tilbudet over fiber som er koblet til det. Det ble rett til slutt, men flere henvendelser trengtes, og det tok lang tid å få svar, som var forståelige.
Hei, Thomas! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Men vi har tydeligvis tatt et solid mageplask når du har fått levert flere mailer med feil pris. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg finne ut hva som har gått galt. Prisen hos oss skal være god og enkel, og da er det viktig at vi ikke gjør det forvirrende for deg og andre 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en nydelig fredag og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer perfekt når jeg omsider fikk åpnet det. Hadde problemer da jeg ikke er særlig flink med data.
Hei, Eivind! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å se at nettet fungerer perfekt når du har fått alt opp og gå. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang med nettet, men basert på din opplevelse ser det ut som at vi har bommet litt. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne høre mer om hva du opplevde som vanskelig med å komme i gang. Da kan vi lære av det, og gjøre ting bedre i fremtiden. Dersom du har et par minutter kan du sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig fredag, og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Veldig god forberedelse i god tid før overføring fra Telenor og bedre tilpasset kapasitet.
Hei, Rolf! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med byttet over til oss, og hastigheten vi leverer til deg. Husk at du kan styre abonnementet, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår som du finner i Google Play og App Store. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Nettet faller ut og det må tas ut kontakt for å bryte. Dette skjer en gang pr. dag. Forventer at dette blir tatt tak i.
Hei, Astrid! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hakkete internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men det hadde vært supert om du sendte meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt. Da kan jeg se nærmere på hvorfor nettet bryter hos deg, og finne en god løsning 😊 Jeg håper at vi hører fra deg! Ha en flott torsdag 🤗 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Jeg fikk en deco-boks og det var greit. Men dere glemte å fortelle meg at jeg ikke kunne bruke min tv for å se på tv. Fikk hjelp av RiksTV. Veldig surrete hele greia.
Hei, Gunhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Godt å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret vi leier ut, som er laget av TP-Link 😊 Jeg får ikke sett mer enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne forstå 100 prosent hvorfor du ikke kunne bruke din tv for å se på tv. Dersom du kunne brukt et par minutter av tiden din, og sendt meg en mail med litt mer informasjon på [email protected], hadde jeg blitt veldig glad. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en nydelig sommer videre 🌞 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ble ringt opp av en selger som sa det bare var å sette i en kontakt. Kunne bare ringe ham. Fikk Privatnr, som ikke eksisterte. Ble lovt utstyr til 2 tv’er, leste opp hva som sto i den avtalen jeg hadde fra før, og ble lovt det samme. Fikk bare til en tv i posten. Prøvd å ringe, går i mobilsvar. Veldig frustrert. Måtte ha hjelp til installering av barn/svigerbarn. Dette er ikke for eldre personer uten noen til å hjelpe seg. Det blir 1 år, så går vi tilbake til det vi hadde før.
Hei, Sylvia! Takk for omtalen din her på Bytt.no. Dette var ikke kjekk lesning. Det er veldig kjedelig å se at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse etter at du bestilte fiber fra oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne se nærmere på bestillingen din for å finne en god løsning. Dersom du kan låne et par minutter av tiden din til å sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt, så kan jeg se på saken for deg 😊 Jeg håper at vi hører fra deg. Ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel