Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

God veiledning før overføring.

Omtale av  Rolf

Veldig god forberedelse i god tid før overføring fra Telenor og bedre tilpasset kapasitet.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 10:00

Hei, Rolf! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med byttet over til oss, og hastigheten vi leverer til deg. Husk at du kan styre abonnementet, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår som du finner i Google Play og App Store. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

det er ikke stabilt nok for å være fornøyd.

Omtale av  Astrid F

Nettet faller ut og det må tas ut kontakt for å bryte. Dette skjer en gang pr. dag. Forventer at dette blir tatt tak i.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:09

Hei, Astrid! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Hakkete internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men det hadde vært supert om du sendte meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt. Da kan jeg se nærmere på hvorfor nettet bryter hos deg, og finne en god løsning 😊 Jeg håper at vi hører fra deg! Ha en flott torsdag 🤗 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Vurdering

Omtale av  Gunhild

Jeg fikk en deco-boks og det var greit. Men dere glemte å fortelle meg at jeg ikke kunne bruke min tv for å se på tv. Fikk hjelp av RiksTV. Veldig surrete hele greia.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:26

Hei, Gunhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Godt å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret vi leier ut, som er laget av TP-Link 😊 Jeg får ikke sett mer enn fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne forstå 100 prosent hvorfor du ikke kunne bruke din tv for å se på tv. Dersom du kunne brukt et par minutter av tiden din, og sendt meg en mail med litt mer informasjon på [email protected], hadde jeg blitt veldig glad. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en nydelig sommer videre 🌞 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Lureri.

Omtale av  Sylvia

Ble ringt opp av en selger som sa det bare var å sette i en kontakt. Kunne bare ringe ham. Fikk Privatnr, som ikke eksisterte. Ble lovt utstyr til 2 tv’er, leste opp hva som sto i den avtalen jeg hadde fra før, og ble lovt det samme. Fikk bare til en tv i posten. Prøvd å ringe, går i mobilsvar. Veldig frustrert. Måtte ha hjelp til installering av barn/svigerbarn. Dette er ikke for eldre personer uten noen til å hjelpe seg. Det blir 1 år, så går vi tilbake til det vi hadde før.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:07

Hei, Sylvia! Takk for omtalen din her på Bytt.no. Dette var ikke kjekk lesning. Det er veldig kjedelig å se at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse etter at du bestilte fiber fra oss. Jeg ser kun fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne se nærmere på bestillingen din for å finne en god løsning. Dersom du kan låne et par minutter av tiden din til å sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt, så kan jeg se på saken for deg 😊 Jeg håper at vi hører fra deg. Ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Ikke fornøyd

Omtale av  Anita A

Ble lirt an selger til å gå over til riks tv. Sksl si opp og gå tilbake til Telenor og tewee

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 11:01

Hei, Anita! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no, og gjør oss oppmerksom på opplevelsen din. Jeg blir veldig lei meg når jeg ser at du føler deg lurt av en selger når du bestilte internett fra oss, og tv fra RiksTV. Det er ikke det vi ønsker at kundene våre skal oppleve. Jeg vil gjerne forstå litt mer av hvordan opplevelsen din har vært. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men dersom jeg kunne lånt et par minutter av tiden din, så hadde det vært helt supert om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon. Så kan jeg se på saken 😊 Håper at jeg hører fra deg, og ønsker deg en flott fredag. Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Greie saker.

Omtale av  Hans K. F

Både RiksTV og nett-tv fungerte umiddelbart da ny ruter ble koblet til.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:56

Hei, Hans! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Så godt å se at du har hatt en god start med fiberen fra oss og RiksTV. Når det er enkelt for deg er vi fornøyd 😊 Husk at du kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Den finner du i App Store og Google Play. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Bruk noen andre

Omtale av  Christian

Internettet i seg selv fungerer fint, og så lenge jeg ikke trenger å forholde meg til noen i NextGenTel går det greit. Men du verden for en laber kundeservice. Lite informasjon om oppkoblingtidspunkt, lite behjelpelige folk i kundeservice, faktureres for to måneder frem i tid uten noe info om hvorfor osv. Blir nok ikke et langvarig kundeforhold.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:13

Hei, Christian! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig fint å se at du er fornøyd med hastigheten og abonnementet i seg selv. Opplevelsen du sitter med når det kommer til kundeservice, faktura og informasjonen vi sender vil jeg gjerne forstå mer av. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men om du kunne lånt et par minutter av tiden din til å sende meg en mail til [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt, hadde det vært supert 😊 Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR