NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett forsvant dagen etter montering WIFI ubrukelig nå. Må bruke G4. .
Hei, Christian R Takk for din omtale her på Bytt.no Så kjipt at internett forsvant og at WiFi ikke fungerte. Jeg håper at det er ordnet seg og at bredbåndet fra oss fungerer igjen nå. Hvis ikke kan du komme i kontakt med oss hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Da får du hjelpe fra en dyktig medarbeider hos oss 😊 Håper du blir fornøyd med leveringen fra oss fremover! Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
en selger fra nextgentel kom på døra mi, og lovet samme hastighet som jeg hadde fra førav hos telenor. og jeg skulle få en tilsvarende eller bedre router, alt dette til en rimeligere pris. resultatet av dette, er samme hastighet, men tidvis ustabil. en router som ikke dekker hele huset. hvorav jeg må betale selv dersom jeg skal ha en kraftigere router. elendig kundeservice som ikke holder det de lover
Hei Marius A. S Vi takker for din tilbakemelding, din tilbakemelding er viktig for oss og vår utvikling fremover! Du skriver at du er forespeilet samme hastighet som du har hatt hos Telenor og tilsvarende ruter. Vi har et utvalg av både hastigheter og utstyr som kunder hos oss står fritt til å velge mellom, vi leverer gjennom samme linje som Telenor og har dermed mulighet til å levere like godt signal. Det høres ut som du ikke er fornøyd med tjenesten du har fått fra oss, og det er synd! Vi skal være til å stole på, og ønsker ikke å forespeile noe annet enn det vi faktisk skal levere. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss, så kan vi ta en gjennomgang på hvilket abonnement som passer best for deg og bruken av bredbånd hjemme hos deg. Ønsker deg en fin dag 😊 Jenny NextGenTel
Alt fungerer bra hittil, jeg er fornøyd, har ikke hatt nettet så mange dagene ennå.
Hei, Tove N Tusen takk for din omtale! Kjempe flott at alt har fungert bra hittil, vi håper at du fortsetter å være like fornøyd hos oss fremover 😀 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Pr.dags dato (19/10-2023) så er nettforbindelsen helt….for å si det på godt norsk….helt ræva. På selve pc`n så holde nettet seg, mn tregt og dette slår negativt ut på smart tv`n. Tv bilde fryse og og får den ene feilmeldingen etter den andre og til tider tar det en halv evighet før bilde kommer tilbake og da i en veldig dårlig bildekvalitet, mn det kommer etter hvert og da er det f…meg på`n igjen med at bildet detter ut igjen(riks tv). Har tidligere tatt dette opp med kundeservice og dei gjør sikkert det dem kan på andre siden av tlf, men like fullt sliter jeg med dårligt nett og har rett og slett gått lei av dette. Ikke ett vondt ord om kundeservicen hos dem fra meg, her har dem alltid vært hyggelige på tlf og har ingen problemer med å anbefale dem til andre, for mitt problem trenger ikke være andres og jeg skriver dette for min egen del og frustasjon. Eneste besjeden fra kundeservice jeg virkelig sliter med å forstå, er at årsaken til min «dårlige nettforbindelse er at mine naboer <stjeler> signaler, selv om dem har andre nettlevrandører.» Dette er for meg uforståligt, men forstå det den som kan? Som sagt så har jeg gått lei, så nå er avtalen med nex gentel sagt opp og det er i for seg trist etter så mange år, men følte at nok er nok. Nå blir det å prøve noe nytt i et annet selskap og håpe dei kan levere bedre enn det jeg/vi har i dag (lokalt strømselskap)
Hei, Dag Tusen takk for din omtale, vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen din opplevelse her på Bytt.no! Så utrolig provoserende når internett og TV-forbindelsen ikke fungerer som den skal. Det som sies om at naboer "Stjeler" signal, handler om hvordan WiFi er satt sammen. Ruteren din velger automatisk en WiFi-kanal (fra 1-13) og hvis det er mange i samme område som ligger på samme kanal så kan det gjerne merkes på hastigheten i de tidsrommene som mange på denne kanalen bruker trådløst nett samtidig, det finnes verktøy for å analysere hvilken kanal som er det beste valget til enhver tid. Vi håper selvsagt at internettopplevelsen forbedrer seg hos deg, vi er lei for å miste deg som kunde og så er du hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss, om du skulle ønske det i fremtiden 😊 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Mye rot med faktura, har fått flere som er feil og null innfo om hva det totalt koster å få trådløst. Må ringe dem flere ganger om dette. Så den opplevelsen kunne jeg blitt spart for
Hei, Trine Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no, vi setter pris på at din tilbakemelding! Så kjipt at det har vært feil i fakturering og at du har måtte ringt om igjen om det. Jeg håper til tross for at du har måttet kontakte oss flere ganger, at det har ordnet seg og at du har fått god hjelp - for det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel! Takk for at du valgte Norges prispresser på bredbånd 😃 Ønsker deg en fin ettermiddag Jenny NextGenTel
Gikk til Telenor pga et meget godt tilbud. Det viste seg å bare være tull….valgte da å gå tilbake til NextGenTel, som fulgte opp med god hjelp, og nettet vårt er tilbake til det gode stabile nettet som vi alltid har hatt fra NextGenTel👍🏼
Hei, Camilla R Vi er så glade for at du velger å være kunde hos NextGenTel! Vi håper at du vil fortsette å være like fornøyd kunde hos oss alltid - det lover vi å jobbe så godt som vi kan for at du skal kunne være 🎉 Ønsker deg en riktig fin ettermiddag Jenny NextGenTel
Selger sa de sin ruter var over dobbelt så kraftig som den som ble levert av telenor. Hadde 2 streker på soverommet før, nå har jeg ingen. Skulle få samme hastighet for 300kr mindre i måneden, men istedenfor 250 linje så fikk jeg 50. Skulle ikke være etableringsgebyr, likevel er 1. Regning over dobbelt så stor som månedsprisen jeg ble tilbudt. Ga tydelig beskjed om at jeg ikke hadde råd til noe etableringsgebyr da jeg nylig mistet jobben pga. Nedbemanning og alt har blitt så dyrt i det siste. Spurte om man måtte betale leie av ruter hos de, fikk beskjed om at det måtte man ikke, men står at jeg betaler for leie på faktura. Alle spørsmål jeg hadde til han svarte han på på en måte som fikk meg til å bytte, men endte opp med dyrere regning, dårligere ruter og mindre kapasitet på linja. Styr unna!
Hei, Vi takker for at du gir tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Dette er tilbakemeldinger som vi setter pris på og bruker til å kunne forbedre oss på veien videre. Det du skriver her om at selger har opplyst og lovet et helt annen type abonnement enn det du har fått, er absolutt ikke sånn NextGenTel ønsker å fremstå - vi skal være til å stole på! Jeg får dessverre ikke tilgang til å hjelpe deg videre her, siden jeg ikke har mer informasjon om ditt abonnement. Men jeg håper du tar kontakt med vår kundeservice sånn at vi kan få hjulpet deg videre med å finne det abonnementet som passer best hos deg! Håper du kan bli mer fornøyd som kunde hos oss i tiden fremover! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel