NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bredbåndet fungerer utmerket. Litt dårlig forklaring på hvordan det skulle installeres, men det kan jo være mine begrensende IT kunnskaper som var problemet. Fikk hjelp av support og alt ordnet seg. Så nå vet jeg at det faktisk er mulig å få hjelp om man plages. Noe som er vel så viktig som at systemet i seg selv skal være bra.
Hei Andre! Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 💚 Utrolig flott å høre at fiberen fungerer bra hos deg! Selv om vi vil at installasjonen skal være så enkel at du kan fikse det helt selv, så er det godt å høre at du fikk god hjelp av den flinke gjengen vår på kundeservice 😊 Du nevner at det var litt dårlig forklart hvordan det skulle installeres. Helt supert om jeg kan låne noen minutter av tiden din til å få litt mer informasjon av hva du opplevde som dårlig forklart. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Det hjelper oss å bli bedre i fremtiden 🤗 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en superfin torsdag! Martin, NextGenTel
Mister nettet hele tiden og mye dårligere dekning i huset en selgeren lovte
Hei Christer! Takk for omtalen her på Bytt.no, og for at du har byttet til NextGenTel 😊 Stabilitet er viktig og jeg forstår at du ikke er fornøyd når du opplever ustabilt nett med dårlig dekning. Det må vi finne en løsning på! Det vi ser i veldig mange tilfeller er at ustabilitet og dekningsproblem kommer av problemet med WiFi. Trådløst nett blir påvirket av mange forskjellige ting, og få boliger er helt like. Da gjelder det å finne en WiFi-løsning med nok punkt som passer til ditt bruk. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide når du er hjemme. Da skal vi finne årsaken til ustabiliteten og dekningsproblemet, og sammen finne en god løsning 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott torsdag! Martin, NextGenTel
Helt greit for meg som bruker,litt startproblemer i begynnelsen,etter å ha brukt Telenor før
Hei, Snorre B Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi stor pris på! Vi leverer på samme internettlinje som du har fått internett fra tidligere leverandør, så vi skal levere akkurat like god kvalitet! Kjedelig at du hadde problemer ved oppstart, håper alt fungerer som det skal nå. Hvis du har noe spørsmål så vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide, så står vi klare til å hjelpe 🤗 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Jeg leste mye negativ om nextGen, men det er ikke helt sant. Jeg er meget fornøyd:) anbefales
Hei, Ali Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, spesielt at du velger oss selv om du har lest negative kommentarer 🤗 Det er dessverre sånn at internett ofte helst blir kommentert hvis det er noe feil, selv om det stort sett fungerer godt hjemme hos de aller fleste! Jeg er veldig glad for å se at du er meget fornøyd, og vi meget fornøyd med å få levere internett til deg 💚 Ønsker deg en strålendes dag Jenny NextGenTel
Raskt og greit internett, men helt ubrukelig hjelp med oppkobling av både tv og internett til tross for lovnad ved bestilling. Gikk over 1 uke før det ble oppdaget at utstyr levert fra Nextgentel, ikke virket. Altfor lang ventetid og lite kunnskap på kundeservice. Ringe tilbake funksjon virker ikke på kundeserivce
Hei, Irmelin Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det betyr mye for oss 💚 Det er sikkelig kjipt å få høre at du har fått så dårlig oppfølging og hjelp når du har kontaktet oss! Dette må vi legge oss flate og beklage for, ikke minst ta til oss som læring videre - for sånn som dette skal det ikke være.. Jeg håper at alt fungerer akkurat som det skal hjemme hos deg nå, og at du tar kontakt med oss igjen hvis du har flere spørsmål! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Jeg skulle sette opp utstyret jeg fikk, men fikk ikke alt til å fungere. Holdt på en hel dag, og prøvde tilslutt å få kontakt med kundeservice på telefon. Det viste seg å være komplett umulig. Prøvde til slutt chat, og fikk kontakt der. Det hjalp ikke. Fikk det ikke til å fungere. Ble bedt om å ta kontakt med leverandør av utstyret. Det var et svensk nummer , og damen der snakket bare engelsk. Ikke enkelt å forklare hva som var problemet med mye tekniske ord. Det var heldigvis ei tålmodig dame, og til slutt fikk jeg, med god forklaring av damen, det til å fungere.
Hei, Edgar Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no 💚 Her høres det ut som det har vært en sikkelig treg og trøblete oppstart av abonnementet, og det er sikkelig kjipt! At du måtte bruke lang tid uten å komme i kontakt med vår kundeservice på telefon, må vi legge oss flate å beklage for! Vi vil være tilgjengelig for kundene for å hjelpe til når det trengs. Jeg er glad for å høre at du fikk internett til å fungere da du snakket med leverandøren av utstyret som du bruker. Og hvis du har flere spørsmål eller opplever at hastighet ikke fungerer som den skal vil vi gjerne at du tar kontakt igjen så vi kan hjelpe deg videre 💚 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
helt greit har ikke merket noe forskjell fra min forrige levrandør
Hei, Kristin S Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Vi leverer fiber over akkurat samme linje som tidligere, så du skal ha akkurat like god internett som før 🥳 Hvis du har noen spørsmål om abonnementet må du gjerne ta kontakt med oss, så står vi klare til å hjelpe via telefon eller chat på MinSide. Ønsker deg en strålendes tirsdag Jenny NextGenTel