NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Værste nettet jeg noen gang har vært borti. Nettet detter ut hele tiden og kan være borte i flere timer, ingen ting hjelper uansett hva jeg gjør. Fått ny ruter flere ganger. Tatt strømmen på ruter og resettet den flere ganger uten at det hjelper. Ringer de stadig når nettet forsvinner men de finner aldri noen feil, spiller ikke noen ting på nett og kun 1 laptop koblet til nett og 3 telefoner og det blir ikke brukt så hardt at ruteren skal streike. Bare og holde seg langt unna dette dårlige nettet. nærmeste nabo som bor 5 meter fra meg har stabilt nett hele tiden de har en annen leverandør. Dere mister nå en kunde for dere aldri klarer og fikse problemet..
Hei Mathias Uten å kunne se din faktiske linje og undersøke den, mistenker jeg at det kan være kapasitets problemer eller rekkevidde utfordringer som er årsaken til ustabiliteten. Hvis du mister nettet, prøv å koble av en og en enhet for å se om det blir bedre når en av enhetene kobler seg av. Det kan være skytjenester som laster opp i bakgrunnen som kan være årsaken. Hilsen Christian NextGenTel
Krever avbestillingsgebyr på 4.990kr uten å ha levert verken utstyr eller linje. Selskapet klarer heller ikke gjennom omfattende korrespondanse å rettferdiggjøre at dette er berettiget. Kravet som ble fakturert står ikke spesifisert i prisliste som forøvrig ikke sendes med bestilling, men skjules på nettside. 145min ventetid på telefon, svarer ikke på chat, elendig kundeservice. Vurderer du NextGenTel, bør du lese grundig gjennom alle vilkår. Ikke bare dem som tilsendes. Terningkast 1!!!
Hei Svein, Avbestillingsgebyret er informert om både i kontrakten, i vilkårene og ved prislisten på nett slik du skriver. Vi forsøker på ingen måte å skjule avbestillingsgebyret, men det er heller ikke naturlig at vi fronter det blant annen viktig informasjon - da de aller færreste kunder velger å avbestille. Ved en eventuell avbestilling vil du dessuten også der bli informert om gebyret der. Hilsen Samuel i NextGenTel
Hvis dere vurderer NextGenTel så sier jeg IKKE, NEI, STOPP og tenk deg om 2 ganger. Har hatt ufullstendig tjeneste siden 2017 da jeg ble kunde. Fikk må tilbud om oppgradering av tjenesten som en kompensasjon noe jeg takket ja til. Da sendte de meg faktura på prisøkning på tjenesten😳 i tillegg har jeg nå sittet 6 uker snart med svart skjerm og ingen internett. De får ikke tjeneste opp og gå og på kundeservice er det forskjellige folk hver gang som bare beklager og ikke finner noen løsning på problemet. Ingen følger opp saken og det er dårlig tilbakemelding. Jeg som kunde må ta kontakt hver dag for og høre hvordan det går og da er det bare ny purring og beklagelse.🤮 Bruker så mye energi på denne saken og er bare frustrert og oppgitt og fortsatt uten tjeneste. Avtalebrudd på avtalebrudd helt forferdelig. Hvem er det egentlig som har ansvar i denne bedriften lurer jeg på. Kundebehandling kan de iallefall ikke.😡 Har dessverre ingen annen mulighet her jeg bor nå enn og beholde tjenesten ellers hadde de vært ute av døra for lenge siden.
The one thing that is reliable is the poor customer service. Speed has decreased. Price has increased. Some years ago an effort was made to improve customer service, they would pro actively inform of any issues and check that things were ok. This lasted a few months before they reverted to the norm. I would like to see another attempt made to improve service. Switch customer comments back on Facebook, if you dislike constructive feedback then ensure it is not needed by improving.
Har betalt for en linje med hastighet 150 opp/ned og de faktiske målingene er ikke i nærheten.
Har bestilt bredbånd, ombestemt meg 2 dager etter bestilling, det kostet meg 2500 kr for avbestilling, de kalles det (bruddgebyr). Så en telefon samtale kostet meg 2500 kroner, de har ikke gjort noe dritt.
STYR UNNA PÅ DET STERKESTE. Her driver de med lureri og prøver å få deg til å betale noe som ikke gir noe mening.