NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trist at det er slik, det er ikke morro å betale for en vare som ikke leveres som den skal. Kundeservice er veldig hyggelig og de gjør nok alt de kan, men nettet blir ikke bedre av den grunn.
Hei Iris Det er ikke bra å høre. Internett skal være stabilt, men her må vi prøve å finne ut hvor feilen kan være. Siden du allerede har vært i kontakt med oss og vi har prøvd å hjelpe, mistenker jeg det kan være et trådløst problem siden disse feilene er vanskelig å løse siden det kan være så mange ulike faktorer som spiller inn som er utenfor vår kontroll. Anbefaler deg å teste på flere enheter om samme feil oppstår flere steder. For å være på den sikre siden, sjekk også om det virker stabilt på kabel slik at vi er sikker på om det er et trådløst problem eller ikke. Vi håper du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan feilsøke problemet sammen med deg videre slik at vi kommer til en løsning. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Elendig service, høy pris, glad for å avslutte abonnementet. Har byttet leverandør, heldigvis.
Hei Trine. Leit å høre at vi ikke klarte å møte ditt behov. Jeg håper du blir fornøyd med en ny leverandør og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Jeg kan absolutt anbefale NextGenTel som Internett leverandør
Hei Viggo Tusen takk for din fine tilbakemelding. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Dumt å ikke undersøke detaljene godt nok! Ta deg god tid å sette deg i avtalen.
Hei Hassan Det er alltid lurt å lese igjennom hele avtalen før du signerer for å unngå misforståelser. Vi anbefaler alle våre kunder å lese igjennom hele avtalen, dette gjelder også om du bestiller andre type tjenester og produkter. Håper du tar kontakt om det skulle være noe du lurer på eller trenger hjelp med. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kundeservice nekter å hjelpe til, vil ikke løse problemer, men kun gjøre det vanskelig for kunden sånn at de kan lure til seg litt penger utenfor lovens grenser. Lurer med at angreretten ikke kan brukes, selv om det i Loven står tydelig at de ikke kan gjøre dette. Forklarer Loven og de er ikke «enig». Hold deg unna.
Hei Christoffer Vi følger så klart norsk lov. Loven skiller mellom vare og tjeneste. En vare kan returneres og angreretten gjelder derfor 14 dager fra den er mottatt, såfremt kjøpet er gjort ved fjernsalg. En tjeneste kan ikke returneres og angreretten gjelder derfor 14 dager fra mottatt angrerettskjema. For et bredbåndsabonnement har vi de største kostnadene før linjen er koblet over til oss. Vi betaler en engangssum for å reservere og overta linjen og vi har ikke selv en "angrerett" videre mot netteier. Kostnadene ved en kansellering etter angreretten har gått ut faller på oss og viderefaktureres til kunde. Abonnementet vi leverer skal være i henhold til avtalen du inngikk og hastigheten skal være slik som avtalt. Dersom du mener abonnementet ikke er i henhold til ordrebekreftelsen og våre vilkår kan du gjerne ta kontakt så kan vi hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Av og til gjør Nextgentel et eller annet på kveldstid slik nettet faller ut en stund. Dette bør gjøres senere på natta, det er veldig irriterende å miste nettet mens man holder på med noe i nettbanken :(
Hei Jon. Godt å høre at du syns det fungerer bra, men her høres det ut som det er rom for enda litt bedring. Oppdateringer på ruteren skal kjøres på nattestid når det ikke har gått trafikk over lengre tid. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvor du forklarer nærmere så skal vi se på saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Selgeren lovet oss et tv og internett abonnement som var mye bedre en Telenor/ Canal digital. Dette stemmer ikke. Tv virker ikke i det hele tatt. Man kan ikke nå kundeservice pr tlf (kanskje mulig, dersom man kan vente i tlf i 2 timer.). dersom man kontakter dem på chat, sier de at alt virker som det skal. Har til nå brukt mange timer av mitt liv på og prøve og fikse opp i dette, uten hell. Dette er den verste kundeservicen jeg har vert ute for. Så til alle dere andre som vurdere Nextgentel. STYR UNNA!!!
Hei Kasper. Vi mener vi er et bedre alternativ til Telenor / Canal Digital, men det er leit å høre at kundeforholdet ditt hos oss ikke startet slik det skal. Både TV og internett skal naturligvis normalt sett fungere fra start - og vi skal rette opp i en eventuell feil du opplever raskt. På lørdag var den lengste ventetiden 15 minutter under lunsjavikling. Utover det var det stort sett ingen køtid både over telefon og chat. Dersom du har tatt kontakt med oss tidligere og måtte vente lenge beklager jeg dette. Dette er vi noe tar alvorlig og forsøker alltid å svare så raskt vi kan. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel