NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgeren lovet oss et tv og internett abonnement som var mye bedre en Telenor/ Canal digital. Dette stemmer ikke. Tv virker ikke i det hele tatt. Man kan ikke nå kundeservice pr tlf (kanskje mulig, dersom man kan vente i tlf i 2 timer.). dersom man kontakter dem på chat, sier de at alt virker som det skal. Har til nå brukt mange timer av mitt liv på og prøve og fikse opp i dette, uten hell. Dette er den verste kundeservicen jeg har vert ute for. Så til alle dere andre som vurdere Nextgentel. STYR UNNA!!!
Hei Kasper. Vi mener vi er et bedre alternativ til Telenor / Canal Digital, men det er leit å høre at kundeforholdet ditt hos oss ikke startet slik det skal. Både TV og internett skal naturligvis normalt sett fungere fra start - og vi skal rette opp i en eventuell feil du opplever raskt. På lørdag var den lengste ventetiden 15 minutter under lunsjavikling. Utover det var det stort sett ingen køtid både over telefon og chat. Dersom du har tatt kontakt med oss tidligere og måtte vente lenge beklager jeg dette. Dette er vi noe tar alvorlig og forsøker alltid å svare så raskt vi kan. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilt Internett hos dere, men dere kan ikke levere til avtalt tid. Jeg har bestilt i god tid i forveien så dette skulle ikke være noe problem aldri hatt et sånt problem med andre leverandører! Hun jeg snakket med i tlf var super hyggelig å beklager til henne at hun fikk en sint kunde i dag ikke hennes feil!
Hei Anette. Det er alltid lurt å bestille internett god tid i forveien slik du gjorde. Uten å kjenne til årsaken til utsettelsen her er det vanskelig for meg å kommentere konkret. Jeg beklager om årsaken var noe vi kunne og burde unngått. Fint å høre at du syns kundekonsulenten var hyggelig. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten og vi klarer å rette opp i det uheldige førsteinntrykket du har fått. Ønsker deg en god sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Den e rask og enkel. Kunne vert enklere om å kunne åpne gjennom tlf samtale. Nå som vi har installert selv. Det eneste som mangler kopling.
Hei Lisa. Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du syns det gikk raskt og enkelt - det jobber vi for å være. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ikke fått nett når vi skulle, og får beskjed om at montør har gitt seg for dagen og kan ikke få nett før mandag. Mener det ikke er kunden sitt problem at dere ikke har gjort jobben deres, og dette skulle ha vært fikset ikveld.
Hei Cathrine Det var dumt å høre at montør ikke rakk å gjennomføre installasjon slik som avtalt. Dessverre kan det noen ganger oppstå arbeid som tar lengre tid enn planlagt slik at montør ikke får tid til å gjennomføre alt som skulle gjøres den dagen. Vi ønsker at våre kunder kommer på nett raskest mulig og montør vil koble deg opp tidligst mulig. Vi vil selvfølgelig ikke starte fakturering før du faktisk er koblet opp slik at du ikke betale for en tjeneste du ikke har fått enda. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Liten ventetid på telefonen, hjelpsom og service innstillt personal. Og kjapp levering.
Hei Randi. Takk for tilbakemeldingen! Kjapp respons fra kundeservice er noe vi har jobbet mye med å oppnå det siste året - og det er kjekt å høre at du er fornøyd med servicen! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fantastisk person å snakke med og som veileder en eldre dame. Flott, ikke lang ventetid. Bare hyggelig og hyggelig person.
Hei Hilde Tusen takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har avsluttet abonnement og sendt inn ruter som avtalt. Ringte og fikk beskjed at alt var OK! likevel blir eg nedlesset med regning på ruteren gang på gang, ringer igjen får beskjed om at alt er Ok. Så tikket det inn nye regninger!! Trakassering, eg går til Politi og TV2 tar ikke dette slutt, nå et det nok! Ser på Facebook at mange sliter med dere, useriøst firma som prøver å lure folk! Eg skrivet innlegg nå.
Hei Trygve Når du sender tilbake utstyret til oss, tar det vanligvis ca 5 virkedager før vi mottar utstyret hos oss. Når dette skjer, vil du automatisk få en mail om at utstyret er mottatt. Det viktigste du må passe på er at du sender utstyr med sporingsnummer for hvis ikke kan du risikere at utstyret blir sendt i retur til deg. Om du har fått faktura før vi har fått inn utstyret, er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel