⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig service ved nytt abonnement

Omtale av  Eva M

Har nå vært en uke uten bredbånd og TV - venter fortsatt!! Ingen info om hvor lenge det vil vare ennå. Lang kø på servicetelefon - irriterende! Angrer bittert på at vi sa opp Telenor siden NextGenTel tydeligvis ikke kan levere.

Svar fra NextGenTel
14.08.2019 10:01

Hei Eva Slik jeg forstår det, venter du fortsatt på feilretting av linjen din. En slik sak har en forventet rettetid på 3-5 virkedager. Det kan dessverre skje unntak pga at feilen er større enn først antatt eller at feilen er vanskelig å finne. Vi følger opp saker som går over forventet rettetid og prøver så godt vi kan å gi kundene våre et tidspunkt som de kan forholde seg til, men vi kan dessverre ikke love et tidspunkt siden det er en forventet rettetid. Om du fortsatt ikke har fått feilen løst, ber jeg deg ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uten nett etter ferien

Omtale av  Svein

Stadig utkobling av nettforbindelse etter ferien. Kontaktet kundeservice som har lang ventetid og som iverksetter justeringer som ikke hjelper. Frustrerende.

Svar fra NextGenTel
07.08.2019 17:09

Hei Svein. Det må vi finne ut av, for slik skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en nærmere beskrivelse så skal jeg hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Rot i systemet

Omtale av  Viggen

Feil informasjon sendt ut. Ingen info om status oppkobling. Ble sittende 1 dag å vente forgjeves på internett.

Svar fra NextGenTel
07.08.2019 17:08

Hei Viggen. Det har dessverre vært en forsinkelse blant flere bredbåndsinstallasjoner. Vi har vært i en gjevn dialog med netteier og montørselskap for å få fortgang i prosessen. Om du er blant de som dessverre er berørt av forsinkelsene har du fått en e-post idag av oss med mer informasjon. Jeg håper du blir koblet opp straks og fornøyd med tjenesten så snart den er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Kjempe bra

Omtale av  Yatika I

Aldri problemer og kjempe hjelp når det trengs... Anbefales

Svar fra NextGenTel
07.08.2019 17:08

Hei Yatika. Godt å høre, det er bare gi en lyd om det er noe vi kan gjøre for deg! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Gode og stabile tjenester de siste årene!

Omtale av  Henning

Jeg har vært kunde av Nextgentel siden 2004. Nextgentel har de siste årene begynt å levere svært gode og stabile internettjenester og har forbedret kundeservice betraktelig. De er konkurransedyktige på pris. Jeg vil på det varmeste anbefale deres tjenester!

Svar fra NextGenTel
07.08.2019 17:08

Hei Henning. Takk for at du har vært kunde så lenge! Da har du vært med på en spennende utvikling og jeg håper du blir med videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hold dere langt unna Nextgentel, løfter om rask levering for så å skylde på underleverandører

Omtale av  Drange

Bestilte nett for 5 uker siden og fikk beskjed om at bredbånd skulle blir levert innen en uke siden jeg sa det hastet. Purret etter en uke, men de skyldte på underleverandør og montør som hadde utfordringer. Uken etter dette er angrefristen utgått og man kommer ikke ut av det, man får heller ikke noe tilbakemelding fra dem når montør kommer og man må purre igjen. Det verste er at det loves at det skal komme neste uke og neste uke for så å skylde på underleverandørene som skal komme og montere. Ser for meg at de kommer dagen før det har gått 6 uker for å holde fristen. Altså et notorisk brannslukkerselskap med som kan beskytte seg bak vilkår som kun kommer dem tilgode og med gebyrer som er helt hinsides ut å ha levert noe som helst? Å referere til avtalevilkår når de ikke innfrir gjør bare hele kundeopplevelsen tragisk og man ønsker dem dit peppern gror. Utrolig useriøst selskap som gir blaffen i deg som kunde, men vil selvfølgelig bondefange deg. Hold dere langt unna er anbefalingen. Bare irritasjon og sinne når man kommer i kontakt med "kundeservice"

Svar fra NextGenTel
07.08.2019 17:08

Hei Drange. Først og fremst beklager jeg at leveringstiden ikke ble slik verken du, eller vi ønsket. Vi bestiller tidligst mulig installasjonsdato og du får deretter tilsendt forespeilet tidspunkt. De siste ukene har vi vært i gjevnlig dialog med netteier og montørselskap vedrørende at det har vært forsinkelser på flere installasjoner og situasjonen holder nå på å normalisere seg. Som netteier har bekreftet ovenfor oss ønsker jeg også å påpeke at situasjonen alle bredbåndsleverandører over DSL, men omfanget varierer fra område til område. Vi bryr oss om deg som kunde, men jeg forstår at du ikke får inntrykket av dette basert på forsinkelsen. Vi har sendt ut en e-post til alle som er berørt med mer informasjon og jeg håper saken er løst snart. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt elendig at man ikke får et tlf nr når man e brebands kunde

Omtale av  Ole A. S

Helt elendig at man ikke får et tlf nr når man e brebands kunde slik at man kan registrere sæ som kunde. Det er dårlig kunde sørvis når man ikke blir oppringt etter å ha trykt 9. Å det er ingen måte å registrere sæ på min side når man bare e bredbåndskunde.

Svar fra NextGenTel
14.08.2019 10:01

Hei Ole Jeg er litt usikker på hva du mener, men du har mulighet til å bestille IP-telefoni hos oss. Når du ber om tilbakeringing, skal du bli ringt tilbake. Det kan dessverre skje at vi ikke rekker å ringe alle tilbake innen åpningstiden, da sender vi alltid en sms med informasjon. Du skal kunne registrere deg på min side, men om du ikke får det til, kan det være pga vi ikke har korrekt kontaktinformasjon på deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR