NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri problemer og kjempe hjelp når det trengs... Anbefales
Hei Yatika. Godt å høre, det er bare gi en lyd om det er noe vi kan gjøre for deg! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Jeg har vært kunde av Nextgentel siden 2004. Nextgentel har de siste årene begynt å levere svært gode og stabile internettjenester og har forbedret kundeservice betraktelig. De er konkurransedyktige på pris. Jeg vil på det varmeste anbefale deres tjenester!
Hei Henning. Takk for at du har vært kunde så lenge! Da har du vært med på en spennende utvikling og jeg håper du blir med videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilte nett for 5 uker siden og fikk beskjed om at bredbånd skulle blir levert innen en uke siden jeg sa det hastet. Purret etter en uke, men de skyldte på underleverandør og montør som hadde utfordringer. Uken etter dette er angrefristen utgått og man kommer ikke ut av det, man får heller ikke noe tilbakemelding fra dem når montør kommer og man må purre igjen. Det verste er at det loves at det skal komme neste uke og neste uke for så å skylde på underleverandørene som skal komme og montere. Ser for meg at de kommer dagen før det har gått 6 uker for å holde fristen. Altså et notorisk brannslukkerselskap med som kan beskytte seg bak vilkår som kun kommer dem tilgode og med gebyrer som er helt hinsides ut å ha levert noe som helst? Å referere til avtalevilkår når de ikke innfrir gjør bare hele kundeopplevelsen tragisk og man ønsker dem dit peppern gror. Utrolig useriøst selskap som gir blaffen i deg som kunde, men vil selvfølgelig bondefange deg. Hold dere langt unna er anbefalingen. Bare irritasjon og sinne når man kommer i kontakt med "kundeservice"
Hei Drange. Først og fremst beklager jeg at leveringstiden ikke ble slik verken du, eller vi ønsket. Vi bestiller tidligst mulig installasjonsdato og du får deretter tilsendt forespeilet tidspunkt. De siste ukene har vi vært i gjevnlig dialog med netteier og montørselskap vedrørende at det har vært forsinkelser på flere installasjoner og situasjonen holder nå på å normalisere seg. Som netteier har bekreftet ovenfor oss ønsker jeg også å påpeke at situasjonen alle bredbåndsleverandører over DSL, men omfanget varierer fra område til område. Vi bryr oss om deg som kunde, men jeg forstår at du ikke får inntrykket av dette basert på forsinkelsen. Vi har sendt ut en e-post til alle som er berørt med mer informasjon og jeg håper saken er løst snart. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Helt elendig at man ikke får et tlf nr når man e brebands kunde slik at man kan registrere sæ som kunde. Det er dårlig kunde sørvis når man ikke blir oppringt etter å ha trykt 9. Å det er ingen måte å registrere sæ på min side når man bare e bredbåndskunde.
Hei Ole Jeg er litt usikker på hva du mener, men du har mulighet til å bestille IP-telefoni hos oss. Når du ber om tilbakeringing, skal du bli ringt tilbake. Det kan dessverre skje at vi ikke rekker å ringe alle tilbake innen åpningstiden, da sender vi alltid en sms med informasjon. Du skal kunne registrere deg på min side, men om du ikke får det til, kan det være pga vi ikke har korrekt kontaktinformasjon på deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Venta i 1 mnd og 5 dager så får jeg høre at det ikke ble lagt inn bestilling pga jeg må sende kopi av bank kortet mitt.. Veldig uprofesjonelt å la folk vente i en så lang tid på en montør som aldri dukket opp også får jeg beskjed om det når jeg først ringer opp selv 1 mnd og 5 dager senere!! Mente på at dere hadde sendt Mail men aldri fått noe mail så er bare tull!! Fikk ingen fordeler pga dette og det er veldig dårlig!! Ville snakke med en leder men det fikk jeg heller ikke. Skal anbefale alle mine venner og bekjente om å ikke bli kunde hos et slik firma.
Hei Eimen Før bestillingen går igjennom må vi gjennomføre en kredittsjekk, dersom vi ikke får treff på de opplysningene som er lagt inn, blir det sendt en e-post som ber deg sende inn en kopi av identifikasjonen din slik at vi klarer å gjennomføre en kredittsjekk. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten, kan det være at e-post adresse du oppga ved bestilling ikke er korrekt eller at e-posten ble flyttet til spamfilteret ditt. Vi anbefaler alle våre kunder om å ta kontakt om de ikke har mottatt informasjon fra oss innen 5 dager etter bestillings øyeblikket. Håper at bestillingen din er blitt ordnet opp i nå og at du får installert bredbåndet snarest mulig. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Selger på døren lovet enkel overgang til NextGenTel, men så ikke at min bolig på 3 etasjer kun hadde trådløst Internett i 1.etg. Dårlig tlf service, etterbestilling av ruter, vente på venner som kunne hjelpe med det det tekniske, har gjort at jeg angrer at jeg byttet leverandør.
Hei Reidun og velkommen som ny kunde. Når du bestiller hos oss ønsker vi at overgangen skal gå så sømløst som mulig hvor du beholder nettet ditt hos tidligere leverandør helt frem til du blir koblet over til oss og vi ordner naturligvis med oppsigelsen av ditt tidligere abonnement. Slik forstår jeg at det dessverre ikke gikk i ditt tilfellet og det beklager jeg. Ikke alle er like tekniske og da ønsker vi å være behjelpelige over telefon, samt at vi jobber med bedre brukermanualer slik at kundene våre kan få den hjelpen de trenger. Vedrørende at selger ikke hadde forståelse for at det ikke var wi-fi dekning over hele boligen og tipset om hvordan dette kan enklest løses er dumt og noe vi ønsker at selgerne våre skal avdekke allerede ved bestilling. Som ledd i dette jobber vi blant annet med at selgere skal tilby Airties som gir god wi-fi dekning i større boliger, eller eventuelt en ruter som er beregnet for dette. Jeg håper at du har fått en løsning på problemet ditt nå, eller at du tar kontakt med oss om det fremdeles ikke er slik det skal være. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Levere bedre hastighet enn avtalt hos meg. Eneste jeg synes er litt negativt er at kundeservice har noe lang ventetid hvis du ringer dem. Ikke ofte jeg har bruk for å snakke med dem, men litt irriterende hvis man må.
Hei Ronny. Kjekt å høre at du får bedre hastighet enn avtalen tilsier! Det er det viktigste i hverdagen, men når du har behov for å snakke med oss ønsker vi ikke at du skal vente lenge. Ventetiden har de siste par uker vært lenge enn vi ønsker og vi holder derfor på med å ansette flere for å få løst utfordringen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel