Numedal Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlige betingelser når du skal si opp abonnementet. Pass på å si opp lang tid i forveien!
Ruter fra 2011, nekter for jeg har det, men spørr ikke om bilder, og. Å komme ned med den fikse det... Ustabilt nett til tider (derfor jeg ønsker å få oppdatert den gamle ruteren) Lover nett og skriver seg på lister for utvidelser, holder ikke det de lover med radius og områder de har satt.osv. Leverer ut utstyr til leieboer, uten noe informasjon eller samtykke fra huseier, krever huseier i ettertid har ansvaret for utstyret dems. Utgir også sensitiv informasjon om leieboer som jeg ikke burde høre eller vite Har billigere abonnement til hytteeiere enn til lokalbefolkningen. Lista er så lang, og det er mange som ikke.er.fornøyde av div art. Jeg kommer til å degradert og gå over til mobil bredbånd, for fy søren til påståelig og bedriften kundeservice, de hadde vært tjent.med å ikke kunne kontaktes... om det setter det i perspektiv?
Vanskelig å komme igjennom på telefon, de svarer ikke! Og ringer heller ikke tilbake! De er heller ikke gode å sende ut informasjon om hvor lang tid ting tar og når man kan forvente å få igjen nettforbindelse (og Tv signaler). Lørdagskveld og man kunne kanskje sett en film, men får vel heller ta en tur på kino. Hadde det vært valgmulighet her vi bor, så hadde vi byttet til annen nettleverandør.
Selskapet roter med faktureringen, kommer med usannheter og gir i tillegg kunden skylden for det hele... Selskapet vil heller ikke ha noen dialog om saken i etterkant. Styr unna! Mobilt bredbånd er i mange tilfeller ett like godt og rimeligere alternativ.