OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ustabilt og leverer ikke i nærheten av hastigheten de reklamerer med og tar betalt for. Dårlig informasjon og liten vilje til å rette opp i leveransen.
Hei, Richard. Vi forstår hvor viktig det er for deg å få den kvaliteten vi reklamerer for, og vi tar din frustrasjon seriøst. Vennligst send en e-post med emnefeltet "Styr unna denne leverandøren" :) til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Utrolig hyggelige og hjelpsomme folk - ikke så håpløs lang ventetid som andre "leverandører" - og uten gjentatt mas om bruk av (ofte) unyttig chat!
Hei, Inger. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi streber alltid etter å gi effektiv og hjelpsom støtte uten unødvendig ventetid eller gjentakende henvendelser. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi er ikke fornøyd med nytt nett. Dårlig kvalitet på bilde og nettet hopper ut og inn stadigvekk. Kan ikke si meg fornøyd !!!
Et svært dårlig produkt. Ustabilt, dårlig nett, faller ut, trege med problemløsning. Alle i gården her er misfornøyde og skuffet.,Vi skal bytte så fort som mulig. Til alle andre: styr langt unna, dette er tredjerangs.
Helt elendig. Ren svindel! Den verste løsningen jeg noensinne har sett og jeg har sett mange. Lav hastighet, ustabil, dårlig kundeservice. Lurer på hvorfor styret i borettslaget valgte akkurat denne elendige OBOS-tjenesten. Styr unna de som kan. Det finnes mange gode løsninger på markedet. Ikke fall i OBOS-fellen
Veldig bra om de hadde levert som lovet. Men med signaler ned mot null alt for ofte, så kan en ikke gi noen anbefalinger her. Men kanskje de kan forbedre seg? Sjekk på nytt om noen år
Beklageligvis har et tafatt styre i borettslaget inngått avtale med Opennett som ikke holder hva de lover.Ustabilt og sliter med alt for lave hastigheter, noe som også gjør at enkelte tv sendinger låser seg og faller ut i perioder.Styret påstår at den enkelte beboer ikke selv kan si opp sin avtale, da den er inngått for hele borettslaget.Har nå uansett kontaktet Opennett og sagt opp avtalen, så få jo se hva det ender i.Ingen kan tvinges til å betale for et produkt som ikke holder hva som er lovet.