OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter at borettslaget byttet til OBOS OpenNet fra Telia så har jeg opplevd en langt bedre stabilitet i tjenesten enn tidligere, selv om man har benyttet de samme fiberkablene som tidligere. Hastigheten og kapasiteten har økt betraktelig og pris for fibernettet har blitt vesentlig rimeligere. Jeg er også superfornøy med at jeg selv får friheten til å velge de strømmetjenestene jeg fortrekker å se, fremfor å bli tvunget til å betale for TV-kanaler man aldri benyttet seg av.
Nettet falt ut søndag kl 05:38 iflg eeoro-appen. OBOS OpenNet har kun vakttelefon/kundeservice mandag-fredag kl 08:00-18:00 og 10:00-14:00 lørdag. Dette er vel ulovelig da mange helse/sikkerhetssystemer er avhengig av nettet. Uansett elendig service.
Veldig ustabilt og mye pakke tap. Hastigheten er god, men det hjelper lite når man blir disconnected hele tida.
Byttet fra Telia til Obos Opennet i Sameiet, fikk 4 dobling av hastigheten, lavere pris, mer stabilt nett og bedre kundeservice. Strålende fornøyd!
Det får en stjerne for å levere hastigheten. Men får regelmessig pakketap, noe som gjør det umulig å spille konkurransespill på PC/konsoll. Må tilbake til NextGenTel og starten på ADSL for å kunne sammenligne 😅
Skikkelig dårlig! Ustabilt nett. Tv ute av funksjon og det er helg. STYR UNNA!
Styr unna hvis mulig. Sameiet har valgt å gå for Obos OpenNet, og det er ustabilt og dårlig når det finnes bedre konkurrenter.