OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd med hastigheten, måtte bestille forsterker for å få dekning i hele leiligheten.
Hei, Mariam. Takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at du er fornøyd med hastigheten. Manglende signaler i leiligheten skyldes ofte tykke vegger, stor avstand til ruteren eller strukturelle hindringer. En forsterker hjelper med å sikre dekning i hele leiligheten. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Meget fornøyd! Fikk hjelp av kundeservice med installering av ny ruter, har aldri hatt så raskt nett før.
Hei, Aleksander. Så godt å høre at du er fornøyd og at kundeservice kunne hjelpe deg med å installere den nye ruteren. Det er fantastisk at du nå har raskere nett. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Super rask nett til veldig lav pris. Utrolig hjelpsom å hyggelig kundeservice med kort ventetid.
Hei, Jenny. Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive til oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Bra internett til en fornuftig pris! Kundeservice var også raske med å svare på telefon i motsetning til Telia som bruker 1 time på å svare
Hei, Emil. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Det er flott å høre at du opplever oss som en internettleverandør som tilbyr god internettforbindelse til fornuftig pris! Vi streber alltid etter å være effektive og svare raskt. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Uker før svar på epost: Jeg kan se at du behøver Public-IP for å få ordna VPN utfordringene som ikke vil kobles opp mot eksiterende IP-adresse. Jeg vil gjerne aktivere det nå med engang, Om du kan kontakte ******** for aktivering så hadde det vært supert! Ringte 16:56 fikk svar 17:46 En sur gutt skulle fikse det. Det er ikke fikset og ringte på nytt 18:06 venter enda 18:45
Hei, Sissi. Takk for at du delte din tilbakemelding med oss. Vi ønsker veldig gjerne å løse utfordringene du opplever. Angående din henvendelse om å ordne VPN-utfordringene og aktivere Public-IP, beklager vi forsinkelsen og feilen i kommunikasjonen som oppsto. For å hjelpe deg best mulig, vennligst send en e-post med emnefeltet "VPN utfordringer" til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi har hatt svært gode erfaringer med Viasat. Så ble Viasat kjøpt opp (ondsinnet?) av Canal Digital. De skiftet samtid navn til Allende. Har bare dårlige erfaringer med Canal Digital! Det ser ikke ut til at det hjelper å skifte navn. Nå håper jeg at styret i vårt sameie ikke lar seg forlede&presse av OBOS til å skifte fra Telia som fungerer tilfredsstillende. Jeg sa opp abonnementet da Allende dukket opp og har siden sett på TV over Internett. Det fungerer bra og mye penger er spart.
Hei, Kristian E. M. Jeg er glad for å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning ved å se på TV over internett. Allente er en av våre tjenesteleverandører, så du kan kontakte dem direkte på [email protected] hvis du ønsker det. Det er flott å høre at dette fungerer bra for deg og at du sparer penger på det. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
God kommunikasjon under utbyggingen og stabilt nett til fornuftig pris. Meget fornøyd med kundeservicen. Bare gode tilbakemeldinger fra sameiere etter overgangen. Anbefales
Hei, Odd. Takk for din positive tilbakemelding om god kommunikasjon og stabilt nett til en fornuftig pris. Vi setter pris på din støtte og vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde denne standarden. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet