OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har hatt svært gode erfaringer med Viasat. Så ble Viasat kjøpt opp (ondsinnet?) av Canal Digital. De skiftet samtid navn til Allende. Har bare dårlige erfaringer med Canal Digital! Det ser ikke ut til at det hjelper å skifte navn. Nå håper jeg at styret i vårt sameie ikke lar seg forlede&presse av OBOS til å skifte fra Telia som fungerer tilfredsstillende. Jeg sa opp abonnementet da Allende dukket opp og har siden sett på TV over Internett. Det fungerer bra og mye penger er spart.
Hei, Kristian E. M. Jeg er glad for å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning ved å se på TV over internett. Allente er en av våre tjenesteleverandører, så du kan kontakte dem direkte på [email protected] hvis du ønsker det. Det er flott å høre at dette fungerer bra for deg og at du sparer penger på det. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
God kommunikasjon under utbyggingen og stabilt nett til fornuftig pris. Meget fornøyd med kundeservicen. Bare gode tilbakemeldinger fra sameiere etter overgangen. Anbefales
Hei, Odd. Takk for din positive tilbakemelding om god kommunikasjon og stabilt nett til en fornuftig pris. Vi setter pris på din støtte og vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde denne standarden. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Ustabilt og leverer ikke i nærheten av hastigheten de reklamerer med og tar betalt for. Dårlig informasjon og liten vilje til å rette opp i leveransen.
Hei, Richard. Vi forstår hvor viktig det er for deg å få den kvaliteten vi reklamerer for, og vi tar din frustrasjon seriøst. Vennligst send en e-post med emnefeltet "Styr unna denne leverandøren" :) til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Utrolig hyggelige og hjelpsomme folk - ikke så håpløs lang ventetid som andre "leverandører" - og uten gjentatt mas om bruk av (ofte) unyttig chat!
Hei, Inger. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi streber alltid etter å gi effektiv og hjelpsom støtte uten unødvendig ventetid eller gjentakende henvendelser. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi er ikke fornøyd med nytt nett. Dårlig kvalitet på bilde og nettet hopper ut og inn stadigvekk. Kan ikke si meg fornøyd !!!
Et svært dårlig produkt. Ustabilt, dårlig nett, faller ut, trege med problemløsning. Alle i gården her er misfornøyde og skuffet.,Vi skal bytte så fort som mulig. Til alle andre: styr langt unna, dette er tredjerangs.
Helt elendig. Ren svindel! Den verste løsningen jeg noensinne har sett og jeg har sett mange. Lav hastighet, ustabil, dårlig kundeservice. Lurer på hvorfor styret i borettslaget valgte akkurat denne elendige OBOS-tjenesten. Styr unna de som kan. Det finnes mange gode løsninger på markedet. Ikke fall i OBOS-fellen