OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Folk i borettslaget var bekymret før overgangen grunnet dårlige tilbakemeldinger. Det har vist seg å være unødvendig, nå har vi et ekstremt mye raskere og betydelig billigere internett enn hva Telenor har gitt oss de siste årene. Vi hadde en runde hvor internett forsvant, da fikk vi raskt SMS og ble holdt oppdatert den perioden nedetiden varte. De som "klager" nå er ekstremt lite tekniske personer som sliter med å koble nettbrett/PC/Mobil til det ny WIFI. Ser ut som om hoveddelen av de dårlige tilbakemeldingene her går på ting som er brukerfeil og ikke problemer med internettet i seg selv - ønsker å være en motvekt til dette da vi kun har positive opplevelser så langt i våre snart 4 måneder med Opennet som leverandør.
Hei, Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt en positiv opplevelse med OBOS OpenNet, og at dere nå har raskere og rimeligere internett. Det er også godt å vite at våre SMS-oppdateringer ved nedetid har vært til hjelp. Takk for at du deler dine erfaringer og bidrar til et balansert bilde av tjenesten vår. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
De leverer ikke den båndbredden de lover. I tillegg er det ustabilt og de har en kundeservice en må tilbake til de gamle østblokklandene for å se maken til. Det er komplett umulig å forstå at man som andeelseier blir påtvunget ett slikt opplegg.
Hei Erling, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår tjeneste. Vi vil veldig gjerne undersøke dette og prøve å finne en god løsning. Nå er det dessverre sånn at vi ikke finner kundebildet ditt med bare navn. Har du mulighet til å sende oss en e-post sånn at vi får litt mer kontaktinformasjon? Vi ringer deg gjerne når det passer deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Mister connection hele tiden, bra når det funker, men det funker stortsett aldri......
Hei Øystein, Dette høres ikke bra ut og sånn skal det ikke være. Jeg finner deg dessverre ikke i systemet vårt med bare navn, men vi vil veldig gjerne ta en nærmere titt på dette. Har du mulighet til å sende oss en e-post angående dette? Så kan vi kontakte deg når det passer deg. Ønsker deg en fin dag og vi snakkes snart! Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Jeg har hatt en god opplevelse med OBOS OpenNet. Internettforbindelsen er stabil og rask nok for mitt behov. Kundeservice har vært hjelpsomme og løsningsorienterte. Kan trygt anbefales til andre.
Hei, Eva. Så utrolig kult å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hardt for å sikre en stabil og rask internettforbindelse, og det er fantastisk å høre at kundeservicen vår har vært på topp for deg. Takk for at du deler din positive opplevelse - det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Fikk glimrende hjelp når jeg kontaktet kundesenteret, han jeg snakket med var kjempehyggelig og tok tak i saken med en gang. Jeg ble til og med oppringt etter noen dager for å høre om det var noe annet han kunne hjelpe meg med- det var mer enn jeg forventet!
Hei, Sara. Så gøy å høre om din opplevelse. Vi elsker å høre at kundesenteret vårt var superhyggelige og tok tak i saken med en gang. Det er enda bedre å vite at vi kunne overraske deg med en oppfølging for å sjekke om alt var i orden. Takk for at du deler din positive opplevelse - det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Utmerket kundeservice som hjalp veldig fort med å få ting til å fungere 🌸
Hei, Lina. Takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal og at vår kundeservice kunne hjelpe deg raskt. Det er nettopp slike positive opplevelser vi jobber hardt for å skape. Ha en strålende dag videre.🌸 Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Kompetansebedrift med dyktige kundeservicemedarbeidere som alltid yter det lille ekstra. De er genuint opptatt av å hjelpe og finne løsninger, selv når problemene ligger utenfor deres kontroll.
Hei, Martin. Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Det er godt å høre at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi streber alltid etter å yte det lille ekstra og er genuint opptatt av å hjelpe og finne løsninger, selv når utfordringene ligger utenfor vår kontroll. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet