OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble kuttet midt i en samtale kl 20 00 med beskjed om at det var stengt. Forsøkte ringe opp igjen , men da var det jo stengt 1
Ustabilt nett, null kundeservice på kveld når problemer normalt oppstår. Har fått målt internetthastighet noen ganger, og den er langt under det de sier de leverer, selv når internett fungerer.
Sameiet vårt i oslo bestemte seg for å bytte fra telenor til Obos Open net. Og det har blitt et mareritt. Internett faller ut hele tiden. Routeren klarer merkbart ikke dekke hele leiligheten (slik telenor klarte). Internettet er så svak at jeg ikke får sendt ut mail fra mobilen, og at jeg er nødt til å bruke 4G på telefonen for å lese nyheter eller når datteren min ønsker å se på youtube. Helt håpløst. Og dette skjer i 2023. Jeg kommer til å kjempe med nebb og klør for å få sameiet til å bytte tilbake. Verste jeg har opplevd.
OBOS OpenNET ...PÅ En gammel pc fikk connections til internet men den andre pc som er nyere kommer ikke internet på de available netverker kommer mange andre men ikke Obos opennet.
Dette er et firma som satser på at "alt går bra", men som ikke har backup-løsninger når ting går ad undas. Jeg har nå gått i snart to uker uten skikkelig nett, og all skyld legges på meg som forbruker; "har du husket å restarte?" Absolutt udugelige servicefolk.
Forrige oppdatering førte med seg 5 dager uten nett. Ingen. Tilbakemeldinger selv om vi ble lovet det hver gang vi tok kontakt. Nå nylig en ny oppdatering av ustabilt nett. Verre en noen sinne. Og ingen info. Styr unna dette selskapet
Vi gikk over til OBOS OpenNet og er ikke fornøyde . Vi er to som jobber hjemmefra og vi opplever korte brudd flere ganger daglig. Vi jobber på eksterne systemer og må ofte gjøre ting på nytt.