OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er et firma som satser på at "alt går bra", men som ikke har backup-løsninger når ting går ad undas. Jeg har nå gått i snart to uker uten skikkelig nett, og all skyld legges på meg som forbruker; "har du husket å restarte?" Absolutt udugelige servicefolk.
Forrige oppdatering førte med seg 5 dager uten nett. Ingen. Tilbakemeldinger selv om vi ble lovet det hver gang vi tok kontakt. Nå nylig en ny oppdatering av ustabilt nett. Verre en noen sinne. Og ingen info. Styr unna dette selskapet
Vi gikk over til OBOS OpenNet og er ikke fornøyde . Vi er to som jobber hjemmefra og vi opplever korte brudd flere ganger daglig. Vi jobber på eksterne systemer og må ofte gjøre ting på nytt.
Veldig ustabilt nett, selv med kablet tilgang. Ofte nedetid i tilkoblingen for meg og mange andre i sameiet. Dessverre ofte kveldstid i helgene. Føler jeg bor i et U-land med så dårlig tilkobling, er jo værre enn når jeg bodde på landet!
Veldig fornøyd med netthastigheten og det leverer akkurat som forventet!
Jeg blir faktisk ganske imponert over hvor rævva nett det går an å levere jeg. Vi streamer fra telefonen vi må, for det dere leverer er så dårlig at vi ikke får startet en film i Disney pluss engang... For ikke å snakke om den forferdelige hakkingen i ALT vi ser på. Så glad vi skal flytte fra dette sameiet som uheldigvis var så korttenkte at de valgte OBOS sitt nett!
Forbindelsen har falt ut og det er helg. Har sendt mail og prøvd å ringe for å få assistanse. Ingen som svarer på mail og telefon. Nå er det under 20 grader i huset og temperaturen faller. Nå er det lørdag kveld og ingen hjelp å få tidligst mandag. Skikkelig elendig service!