Signal Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Potensielle kunder: styr unna! Eksisterende kunder: klag dem inn for brukerklagenemda!!! I snart over 3 år har jeg slitt med ustabilt og tregt fiberbredbånd, det til tross for at Signal AS/Altibox AS markedsfører seg som leverandør av Norges "raskeste" internett. Mitt abonnement på 500Mbps er i beste fall opp i mot 300 eller 400 Mbps, og internett opplevelse som veldig tregt så nettsider vil ofte bufre igjen og igjen, selv på finværsdager. De burde betale sine misfornøyde kunder differansen mellom faktisk netthastighet og det de betaler for uansett hvor mange år det går tilbake!! Jeg er skuffet over at kundeservice virker så uvillig til å bistå sine kunder. Noen av kundebeh. ikke virker til å forstå hva de driver på med. Dette blir for dårlig, Signal AS. Gjør bedre enn dette! Gi oss kunder litt over den netthastighet vi betaler for!
Høy pris. Ikke så lett å få hjelp på kundeservice, men oppetid på nettet er meget bra.
Fiberenen fungerer, men di hsr blitt alt for dyr ifh til hva di leverer.
Ingen tull med fiberen men litt dyr i forhold til at jeg har den minste hastigheten som er nok til mitt bruk
Får ikke hastighet som de reklamerer for og lyver. Jeg hadde 590/500 altså mer enn nok til å spill online. Men hvis jeg kjøpte 1000/1000 så kom nok det til p fikse problemet mitt. Han sa «det er det alle gamere bruker» «helt sikker på det vil løse problemet ditt» Det løste ikke problemet mitt fikk bare større regninger. Tommel NED.
Har hatt Signal siden 2011. Gå problemer og dr som har vært er løst i en fei. solid og flott produkt.
Hastigheten er bra, nettet er stort sett stabilt med ekstra ruter men svært dyrt for oss som ikke bor i borettslag.