Tafjord Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte bredbånd i juni, først i september kom ny router. Installatør la ikke opp internetkabel til get boksen så jeg har fremdeles ikke TV, 7 mnd etter bestilling. I tillegg sender ikke Tafjord faktura til meg, men til leietakeren min som er en gammel dame som knapt har hørt om Internett. Jeg har hatt 10-15 henvendelser til Tafjord og de lover både at de skal ordne opp i hvem de sender faktura til og at jeg skal få dekning til TV, men ingenting skjer.
Etter 11 uker har vi fremdeles ikke fått på plass internett selv om forventet leveringstid var tre uker. De ulike avdelingene snakker ikke med hverandre i det hele tatt, og vi må selv mase og purre underveis for i det hele tatt å få noe som helst informasjon. Når det i tillegg er over en time ventetid på telefon til kundeservice tærer det på tålmodigheten. Kundeservice på facebooksiden er hyggelige og forholdsvis raske, men følger ikke opp det de lover. Så igjen må vi ta kontakt på nytt og begynne hele prosessen på nytt. Hvordan tjenestene faktisk fungerer når man endelig får det på plass kan jeg ikke si noe om naturlig nok, men inntrykket av Tafjord hittil er ikke noe å skryte av.
Arrogant selskap som flyter på monopolet sitt. Bestilte fiber i starten av juli. Fikk en selger på døren få dager etterpå som hadde et tilbud 250,-/mnd lavere i pris. Skulle gå 3-5 uker å levere dette, men fremdeles ikke hørt fra de to måneder senere. Purret på de flere ganger, skal gi tilbakemelding, men intet hørt. Tar lang tid å komme igjennom på telefonen.... Styr unna om du kan!