Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke dekning på alle rom i huset. Ville hatt prøvetid for å se hvordan internett her virker
Får bare en tredjedel av den bredbandkapasitetet som jeg betaler for. Dette påvirker spesielt tv-en, som hakker ved avspilling på netflix m.m..
Grei tjeneste, men ekstremt dyrt. Get tilbyr samme hastighet til godt under halve prisen her, men det er dessverre ustabilt.
Og resultatet er ræva internett som er ustabilt. I helgene når mange er på nettet er streaming kvaliteten mildt sagt dårlig. Online spilling fungerer ikke i det hele tatt. Angrer på at vi ikke ventet med å skifte til vi måtte. Telenor informerer ‘overraskende’ nok ikke om hva endringen fra kobber til trådløst bredbånd faktisk innebærer for kunden. Dette er med 4g, håper ting bedrer seg når 5g endelig kommer…
Trådløst bredbånd i bystrøk: Nettet faller ut flere ganger i timen. Feilmelding på ruter: er på nett, men mangler ip-adresse. Dette gjør det umulig å jobbe hjemmefra via VPN. Telenor foreslår bare "Restart ruter. Restart antenne" osv. Vel... Det er gjort en million ganger... Bytter så snart bindingstid er over.
Altfor dyrt, andre leverandører er billigere,. Så jeg vurderer sterkt å bytte
Skulle bestille bredbånd og internett, fikk tilbud om tv og bredbånd til 899 og sa ja til dette, ventet over en uke på ruter og fikk tilbud om mobilt bredbånd i mellomtiden som kostet meg 1300, deretter fikk jeg feil internett pakke, altså 350 nett med en regning på 2600, til tross for at det ble lovet fri etablering. Det varierer veldig på hvem man snakker med og lang ventetid på alt, rett å slett elendig fra et så stort selskap.