Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trådløst bredbånd i bystrøk: Nettet faller ut flere ganger i timen. Feilmelding på ruter: er på nett, men mangler ip-adresse. Dette gjør det umulig å jobbe hjemmefra via VPN. Telenor foreslår bare "Restart ruter. Restart antenne" osv. Vel... Det er gjort en million ganger... Bytter så snart bindingstid er over.
Altfor dyrt, andre leverandører er billigere,. Så jeg vurderer sterkt å bytte
Skulle bestille bredbånd og internett, fikk tilbud om tv og bredbånd til 899 og sa ja til dette, ventet over en uke på ruter og fikk tilbud om mobilt bredbånd i mellomtiden som kostet meg 1300, deretter fikk jeg feil internett pakke, altså 350 nett med en regning på 2600, til tross for at det ble lovet fri etablering. Det varierer veldig på hvem man snakker med og lang ventetid på alt, rett å slett elendig fra et så stort selskap.
Telenor oppfattes som styrende og kan misligholde avtaler med kunde uten vederlag
Har hatt fiber fra telenor i snaue 2 år nå uten problemer inntil nå nylig da nettet har blitt mere og mere ustabilt, kontakter kundeservice som sender det videre til teknisk som snur den rett rundt igjen og sier det ikke er noe problemer med linja. Per i dag har jeg over 70% packet loss på både upload og download med data som jeg kan vise til da jeg bruker verktøy som følger med på dette. Telenor sin teknisk avdeling gjør åpenbart ikke jobben sin her da jeg tror feilen ligger i selve kablene i lufta da det var en kraftig storm her oppe 19 november som tok ut halve skauen der hvor fiber kablene er i lufta dermed krever det personlig inspeksjon av linja og ikke en forbanna speed test fra telenor sitt HQ i oslo, dette gjelder forøvrig ikke bare min hustand men 5+ til som jeg vet om.
Telenor koster mer, enkelt og greit. Bytter derfor til annen leverandør. BVle lovet 350 mbit i hele huset av telefonselgeren, det var bare tull! Det var bare full hastighet rett vedsiden av ruteren.
Ber om bytte fra Telenor Bedrift (fiber) til Telenor Privat (fiber) på samme adresse. Dama på kundesenteret skravler i vei om utbygging av 4G og 5G (mobil) nærmest uten å fatte hva henvendelsen dreier seg om!! Telenor: Skjerp dere og sikre bedre kompetanse i 1. linjen!!