Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundehåndtering. Har hatt problemer med nettet, skulle få xmåneder fri bruk sa de til meg på tlf, samt gratis etablering på nye adressen jeg skulle flytte til. Jeg ble allikevel fakturert for alt og fikk beskjed i etterkant at jeg må påse å få alle tilbud skriftlig fra dem da de ikke kan ta ansvar for hva deres kundekonsulenter sier... Så ikke bare er det 1t venting for å prate med dem, men de har tydeligvis ingen tyngde i hva de sier. Jeg bytter leverandør helt klart, og etter mange andre dårlige opplevelser opp gjennom med dem kommer jeg til å fraråde alle på min vei å bruke Telenor. men denne tok kaken.
I går slo lynet ned her, og det gikk utover internett her hjemme som er levert av Telenor. Så jeg og min familie er uten Tv og internett. Det viser seg også at Telenor ikke begynner feilretting før 3’dje virkedag og det var ikke sikkert de rakk til det heller. Kundeservice viser ingen velvillighet til noen ting og sier bare at sånn er det. At Telenor ikke har noen på vakt i helger og helligdager er jo helt bak mål. Så anbefaler ikke Telenor til noen. Så de får 0 og stryk på alt fra meg/oss hvertfall.
Internettet er helt elendig etter Telenor skulle «fikse det». Det verste jeg har vert borti, hvorfor betale for noe så ikke funker? Hva som kan bli bedre er å faktisk gjøre slik at i internettet funker. Misfornøyd, har aldri hatt verre internett før. Anbefales ikke! Med mindre du vil betale for mye for noe som ikke funker.
Fryktelig dårlig. Ustabilt, faller ut ofte og lenge. Kundeservice er en vits. Om mulig anbefaler jeg alle å styre langt langt unna Telenor.
Skulle overta et abonnement i fra huseier i kollektivet vi bor i. Det viste seg å være særdeles vanskelig. Var i kontakt med 6-7 kundebehandlere som lovet forskjellige ting, ga forskjellige priser, løy om hvilket abonnement de kunne gi, svarte plutselige ikke på e-post, hadde hoven og arrogant tone på telefonen og som overhodet ikke var innstilt på god kundeservice. Det verste var følelsen av å måtte få hjelp av telefonselgere som ikke var ute etter og hjelpe, men å hefte vårt nye abonnement på deres egen provisjon. Oppsummert opplever jeg Telenors kundeservice til å ha totalt fravær av integritet, arbeidsmoral, empati, service og logikk. At de i tillegg monopoliserer i Norge gjør at de kan sammenlignes med Sovjetunionen eller kommunist-Kina.
Har mistet internett og har snakket 8-10 ganger med telenor, de sender saken over til teknisk som er en lukket avdeling man ikke har mulighet til å kontakte! Verken meg som kunde eller kundebehandler.. teknisk avdeling hører man ingenting fra og nå har de sendt saken på nytt og da har de nye 3 dager før saken skal være fikset. Da blir det 11 dager uten internett eller TV!! Har spurt etter telefon nummer til en overordnet eller til teknisk, det har de ikke! Er utrolig at Telenor kan ha en sånn elendig service i 2021😖
Over lang tid har det vært veldig ustabilt nett. Faller ut mange ganger hver dag. Dessuten er hastigheten på aller beste kun 25 % av det jeg skal ha. Har vært i kontakt med kundeservice gang på gang og blir alltid lovet at noe skal skje, men tekniker dukker ikke opp. Får kun en melding etter hvert at bredbåndslinjen er testet og ingen feil er funnet. Det fungerte OK så lenge Canal Digital hadde leveransen, men etter at Telenor kjøpte opp dette, har det blitt gradvis dårligere, og all teknisk hjelp har blitt borte, men prisen bare stiger og stiger. Virker totalt useriøst! Leter febrilsk etter annen leverandør.