Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over lang tid har det vært veldig ustabilt nett. Faller ut mange ganger hver dag. Dessuten er hastigheten på aller beste kun 25 % av det jeg skal ha. Har vært i kontakt med kundeservice gang på gang og blir alltid lovet at noe skal skje, men tekniker dukker ikke opp. Får kun en melding etter hvert at bredbåndslinjen er testet og ingen feil er funnet. Det fungerte OK så lenge Canal Digital hadde leveransen, men etter at Telenor kjøpte opp dette, har det blitt gradvis dårligere, og all teknisk hjelp har blitt borte, men prisen bare stiger og stiger. Virker totalt useriøst! Leter febrilsk etter annen leverandør.
Vær forsiktig med å legge inn fiber fra Telenor. Det gjør at ingen andre tilbydere av fiber, selv i Oslo vil levere fiber til deg, bare mobilt "bredbånd". Prisene skrur de opp skikkelig hvert år. Man blir låst fast om man ikke tar til takke med en treig og ustabil linje, som ikke fungerer i 2021. Det er veldig mistenkelig at alle tilbyr deg fiber inntil du sier at du har fiber fra Telenor. Da kan de "plutselig" ikke levere...Hvor er konkurransetilsynet?
Kundeserviseb er helt forferdelig, de som jobber der kan knapt noe om det de jobber med. Og fu får ikke hastigheten du betaler for, den utrolig treig, og rett og slett boss.
Snakket med T maaaaange ganger og hver gang skal de igjennom samme prosess. Har du sjekket ditt og datt. Og det har vi gjort maaaange ganger. Ser ikke ut til at de sjekker loggen men er mer opptatt av å få avsluttet saken. Sendt Eltel to ganger uten resultat. Nettet faller ut hver dag mellom ca kl 13 og kl 20. Da kablene for en stund tilbake falt ned ble de montert lengre ned på huset slik at de på det laveste er under 3 m over bakken. På tide å bytte operatør?
Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere og hadde ikke nett i det hele tatt på desse 2 ukene. Montøren deres kastet sneipen sin på eigendommen min å smeltet hull i duken min. Nettet er endelig oppe å går, men hastigehten er 2 ganger verre enn før. Kommer til å bytte med en gang.
Tok kontakt med kundetjenesten da vi vurderte å knytte oss til fiber som ble lagt ned i veien vår nå. Fikk priser og et tilbud fra mannen i telefonen som var langt gunstigee enn det vi har fått skriftlig tidligere. På forespørsel om å få tilbudet på mail sa han at dette ikke var mulig. Ringte opp igjen for å spørre om noe mer men fikk ikke da snakke med ham men en annen kundebehandler. Hun sa at tilbudet vi hadde fått på telefonen (med svært gunstig pris i 24 måneder) ikke fantes. På forespørsel fikk vi ikke telefonnummer til den første kundebehandleren og hun kunne heller ikke gi beskjed om at han skulle ringe oss opp. Alt ble plutselig veldig annerledes. Antar at første kundebehandler jobber på provisjon og at han derfor regel rett sitter og lyver til potensielle kunder for å lure dem til å takke ja. Hadde vi gjort det ville vi selvsagt fått store problemer da vi ikke hadde hatt tilbudet skriftlig med å bevise hva vi hadde blitt lovet på telefonen. Styr unna dette drittet. Vi bestemte oss derfor for å fortsette med det vi har Allente på TV og Ice på internett som alltid behandler kundene sine på en skikkelig måte.
De gir deg gebyr for papirfaktura selv om du har opprettet avtalegiro og får regningen i nettbank, for å unngå det må du opprette en e-faktura avtale i tillegg til avtalegiro. Aldri vært borti noe så dumt.